|
Příspěvky uživatele - 211.38
|
 |
Stejnou IP adresu může sdílet více přispěvatelů, kteří využívají internetové připojení od stejného poskytovatele nebo jsou uživateli počítačových sítí velkých firem a institucí. Spolehlivou zárukou autentičnosti příspěvků je proto pouze registrace a vkládání příspěvků pod svým uživatelským jménem.
|
 |
Bruska na řetěz, 10.10.2008 Souhlas!!! |  | Snižování omezovacích zubů, 4.10.2008  Kotouče já brousím na tomto monstru, které kdysy zhotovil otec, není to tak pohledově čistý stroječek, ale co je třeba to umí.Jinak co se týká té paměti,je to s léty stále větší problém,byla spousta nápadů,ktomu nějaký ten materiál,třeba i... celý příspěvek > |  |
|  | Snižování omezovacích zubů, 4.10.2008 Musím také pochválit (čistotu) provedení a poděkovat za inspiraci (vzpoměl jsem si díky fotografii, že mám ten samý motorek někde dobře uložen),tak vyrobit brusku už bude detail. |  | Elektrická řetězová pila, 28.9.2008 Aby ne!!! |  | Mc Culloch 130, 25.9.2008 Toto je pila do terenního auta na ůklid spadlého stromu, pokud s ní dnes ještě někdo pracuje je to na pováženou. |  | Servořízení TZ4k14 foto pro p. Chrástka, 25.9.2008  Tady to je, pokud bude ještě nějaký dotaz, není problém.PS: TK nez serva už nikdy více!!! |  | Dolmar, Jonsered, Husqvarna... ne Oleo Mac, 22.9.2008 Zajímal by mne typ pily, sháním zapalování do 951,kamarádovi se v pátek poručilo. |  | Snižování omezovacích zubů, 17.9.2008 Je to nějak na levo, mít dobrou brusku a nedokázat zcela jednoduše vyměnit pouze kotouč na zbroušení omezováků.Výrobu další brusky, pouze na omezováky, chápu pouze v případě zjednodušení a urychlení práce, pokud budu brousit na kšeft, jinak zbytečný... celý příspěvek > |  | I toto je Mountfield, 8.9.2008 Charakterizoval bych to asi takto, průměrné výrobky, prodávané s velkou pompou jako něco mimořádného, naslibovaný servis, který ovšem nefunguje, neboť ani firma ani lidé v ní toto nezvládají.Výsledkem pak zklamaný zákazní, který čekal zázrak, který... celý p