|
Paprika jako dvouletka?, 5.3.2010 Nenapadá mě, jak vytvořit podmínky pro přezimování paprik.Před pár lety jsem zkoušela pouze prodloužit sezonu, protože rostliny byly velice pěkné.Papriky z foliáku v lodžii vadly a těm ze záhonu se tam také extra nelíbilo.Po přesazení nedělaly skoro... celý příspěvek > |
 |
Černo-červená rajčata, 5.3.2010 Zdravím.Ten Černý Maur je mi sympatický.Nemám ráda žebernatá rajčata. Jsem zvědavá na Vaše fotografie, až budete mít rajčata a melouny v plné plodnosti.MH |
 |
|
 |
Semena ze zahraničí, 3.3.2010 No teda!!! Vás bych vážně chtěla mít doma.Mě můj konzervativní manžel drží na uzdě a o každý řádek svádím tuhý boj.Ale jen v legraci.Pak brblá, že se nechal přemluvit.
Ale trošku Vám závidím.Ať Vám to tedy roste a plodí jen k radosti.MH |
 |
Zahrada den po dni. Co jste dnes dělali?, 3.3.2010 Moc díky za informaci.Máte to moc hezké, určitě srostou.Já budu roubovat nejdřív okurky na Sprinter, ale teprve včera jsem ho vysela.Zatím 3 nám a 3 rodičům. Melouny hodlám naroubovat na tykev fíkolistou, má mohutnější kořenový systém a myslím, že... celý příspěvek > |
 |
Zahrada den po dni. Co jste dnes dělali?, 2.3.2010 Dobrý večer.Pane Mirku, jak Vám rostou roubovance?MH |
 |
Kočka na zahradě, 1.3.2010 Naprosto souhlasím.Veřejná prostranství, ulice, to je v současné době děs.A možná, že někteří z těch, kdo se na těchto stránkách zlobí na kočky na zahradách, exkrement po svém psovi na ulici neuklidí.Nemám problém s cizími kočkami na naší zahradě,... celý příspěvek > |
 |
Kdo pozná odrůdu?, 28.2.2010 Prosím, vyfoťte jablka ještě jednou stopkou dolů. |
 |
Odrůdy paprik, 20.2.2010 Ustříhnu si kolečko z buničité vaty, rozhodím semínka a opatrně zaleji, aby se nespláchla. Semínka klíčí velmi ochotně a ta, která spolupracují málo, jdou bez milosti pryč.Nad radiátory máme perforované poličky, na kterých jsou misky i potom... celý příspěvek > |
 |