|
Příspěvky uživatele - 41.130
|
 |
Stejnou IP adresu může sdílet více přispěvatelů, kteří využívají internetové připojení od stejného poskytovatele nebo jsou uživateli počítačových sítí velkých firem a institucí. Spolehlivou zárukou autentičnosti příspěvků je proto pouze registrace a vkládání příspěvků pod svým uživatelským jménem.
|
 |
Poradíte mi, jaká opora se hodí k révě? Né dřevo., 21.7.2007 Zkuste karisíť, k dostání ve stavebninách. Různé tloušťky drátů i velikosti ok. Prodávají to ve velikosti tuším 2 x 3 metry. |  | Víno mi osychá na krajích, 14.7.2007 Jsem taky amatér. To první bych myslel nedostatek živin nebo nevhodná půda. V druhém případě bych to viděl na zanedbaný nebo žádný nerealizovaný postřik. |  |