Příspěvky uživatele - 176.18

Stejnou IP adresu může sdílet více přispěvatelů, kteří využívají internetové připojení od stejného poskytovatele nebo jsou uživateli počítačových sítí velkých firem a institucí. Spolehlivou zárukou autentičnosti příspěvků je proto pouze registrace a vkládání příspěvků pod svým uživatelským jménem.
Už se mohou stříhat?, 26.12.2009
Správně se stříhá až po přejití větších mrazů (bývají v únoru), jinak pak rány namrzají. Lépe je stříhat na počátku rašení, stromky potom neženou tolik do dřeva a rány se lépe hojí. Také zatírám jen větší... celý příspěvek >
Skladování česneku - poraďte, jsem začátečník, 26.12.2009
Cibule i česnek - stačí nevytápěná bezmrazá místnost (třeba garáž).     Lída
Kytky v demižonu, 22.12.2009
Masožravky vám tam umřou hlady...
Zastřihnutí mladé jabloně, 19.12.2009
Tu označenou modře určitě úplně odstranit, jinak by se dělal "dvoják".   Lída
Ziziphus, 19.12.2009
Není to palma, je to listnatý stromek.
Kde sehnat Poncirus trifoliata, 17.12.2009
Občas bývá v nabídkách zásilkových obchodů, jako třeba Droždín nebo Yuccaland, ale jestli ho mají teď, nevím, musíte se poptat.
Jakou jabloň?, 15.12.2009
Rezistentní + červené + hodně plodí + velká jablka + chutná jablka(chuťově podobná Jonathanu) + v panelákovém "sklepě" do Vánoc... mám na zahrádce "Jonalord". Ta "Rajka", co jsem navrhovala předtím, je také rezistent,... celý příspěvek >
Vzdálenost plotu od souseda, 13.12.2009
V žádném zákoně není vzdálenost v "cm "nebo "m" určená, ani se takto určit nedá. Ale větve a kořeny vzrostlého keře (stromu) by neměly zasahovat k sousedovi, k plotu mezi vámi by měl být z obou stran přístup kvůli údržbě a pokud... celý příspěvek >
Co chybí Clematisu?, 13.12.2009
Kvetl celé léto až do podzimu . Tak uvidím, díky za radu. Určitě se ozvu, jak to dopadlo. Pěkné a pohodové Vánoce přeje Lída
Jakou jabloň?, 13.12.2009
Poslední roky mi velmi chutná Rajka a Gala, obě odrůdy jsou sladší, voňavé. Lída
Co chybí Clematisu?, 13.12.2009