|
Už se mohou stříhat?, 26.12.2009 Správně se stříhá až po přejití větších mrazů (bývají v únoru), jinak pak rány namrzají. Lépe je stříhat na počátku rašení, stromky potom neženou tolik do dřeva a rány se lépe hojí. Také zatírám jen větší... celý příspěvek > |
 |
Skladování česneku - poraďte, jsem začátečník, 26.12.2009 Cibule i česnek - stačí nevytápěná bezmrazá místnost (třeba garáž). Lída |
 |
|
 |
Kytky v demižonu, 22.12.2009 Masožravky vám tam umřou hlady... |
 |
Zastřihnutí mladé jabloně, 19.12.2009 Tu označenou modře určitě úplně odstranit, jinak by se dělal "dvoják". Lída |
 |
Ziziphus, 19.12.2009 Není to palma, je to listnatý stromek. |
 |
Kde sehnat Poncirus trifoliata, 17.12.2009 Občas bývá v nabídkách zásilkových obchodů, jako třeba Droždín nebo Yuccaland, ale jestli ho mají teď, nevím, musíte se poptat. |
 |
Jakou jabloň?, 15.12.2009 Rezistentní + červené + hodně plodí + velká jablka + chutná jablka(chuťově podobná Jonathanu) + v panelákovém "sklepě" do Vánoc... mám na zahrádce "Jonalord". Ta "Rajka", co jsem navrhovala předtím, je také rezistent,... celý příspěvek > |
 |
Vzdálenost plotu od souseda, 13.12.2009 V žádném zákoně není vzdálenost v "cm "nebo "m" určená, ani se takto určit nedá. Ale větve a kořeny vzrostlého keře (stromu) by neměly zasahovat k sousedovi, k plotu mezi vámi by měl být z obou stran přístup kvůli údržbě a pokud... celý příspěvek > |
 |
Co chybí Clematisu?, 13.12.2009 Kvetl celé léto až do podzimu . Tak uvidím, díky za radu. Určitě se ozvu, jak to dopadlo. Pěkné a pohodové Vánoce přeje Lída |
 |
Jakou jabloň?, 13.12.2009 Poslední roky mi velmi chutná Rajka a Gala, obě odrůdy jsou sladší, voňavé. Lída |
 |
|
 |
Co chybí Clematisu?, 13.12.2009 Dano, zatím jsem toho moc nevypátrala. Doufám, že to není viróza, také jsem z toho měla obavy (na netu jsem našla "lemování žilek révy vinné", vypadá to podobně a píší tam, že se vyskytuje i na bylinách -??). Ale ten klematis si zatím rostl... celý příspěvek > |
 |