|
Příspěvky uživatele - 62.154
|
 |
Stejnou IP adresu může sdílet více přispěvatelů, kteří využívají internetové připojení od stejného poskytovatele nebo jsou uživateli počítačových sítí velkých firem a institucí. Spolehlivou zárukou autentičnosti příspěvků je proto pouze registrace a vkládání příspěvků pod svým uživatelským jménem.
|
 |
Řízkování jehličnanů - jak rychle rostou kořeny?, 16.4.2009 Před rokem na jaře jsem si udělal nějaké řízky thují a jalovců (různé druhy). Řízky jsem dal do volné půdy na stinné a vlhké místo - osvědčilo se mi to více než jiné metody, nemám totiž skleník ani čas pravidelně zavlažovat, řešit plísně apod.... celý příspěvek > |  | Thuja & Chamaecyparis - jeden terminal, nebo vice?, 12.4.2009 V hobbymarketech prodavaji bezne Thuji Brabant a Chamaecyparis Laws. Columnaris tak, ze z balu neroste jeden jediny terminal, ale je to nekolik malo "hlavnich" a spousta drobnych slahounu (nevim jak to presne pojmenovat, jsem laik).
Mam srovnani s... celý příspěvek > |  |
|  | Řez magnolie, 11.4.2009 Rad bych z ni udelal "stromecek", tim rezem nemyslim to, ze ihned vse "ufiknu". Kminek si nepredstavuji zatim zadny, mel by mozna tak 1cm, ale chci jeden vhodny vybrat a ten jako kmen potom pouzit, ostatni budu postupne... celý příspěvek > |  | Řez magnolie, 11.4.2009 Chtel bych se zeptat, kdy je nejvhodnejsi provest rez magnolie (opadavy druh), potreboval bych ji vytvorit kminek - zatim bohuzel ale roste jako kerik. Mame ji druhym rokem, vyska zatim cca 70cm.
Mame kousek od ni dva rododendrony, ted' bych rad... celý příspěvek > |  | Pomoc s koniferou, 10.4.2009 Ze by takhle kvetl Chamaecyparis Lawsoniana ‘Columnaris' |  | Réva na pergole, 9.4.2009 :-) Mam obdobny problem, s jedinou zmenou - uz ji pestuji 2 roky, ale nevim jak rezat. O neco jsem se tedy pokusil, ale nemam v tom zadny system.