|
Příspěvky uživatele - 21.230
|
 |
Stejnou IP adresu může sdílet více přispěvatelů, kteří využívají internetové připojení od stejného poskytovatele nebo jsou uživateli počítačových sítí velkých firem a institucí. Spolehlivou zárukou autentičnosti příspěvků je proto pouze registrace a vkládání příspěvků pod svým uživatelským jménem.
|
 |
Reznou nám borovice, čim to je?, 23.12.2008 Zdravím vás paní Libuše, mám k vám jeden dotaz, spojený s přáním. Protože jsem mimo techniku i lesníkem, zajímám se o vše co s touto činností souvisí. Zaujal mne tedy váš příspěvek a zejména příspěvek vašeho (pravděpodobně), známého, prof.RNDr.... celý příspěvek > |  | krovinorez FS 250, 22.12.2008 V podstatě motor stejné konstrukce jako FS 300 a výš, jen AV systém, spočívající v jednom trubkovém prvku z gumy. Tedy stroj "farm" třídy, s nejsilnějším motorem. Protože na trhu v ČR není, těžko budete hledat někoho, kdo má zkušenosti.... celý příspěvek > |  |
|  | Ochrana proti okusu, 22.12.2008 8 ha není žádný parčík, ale docela slušná plocha. Nenapadá mne jiná alternativa, než každoroční nátěr přípravkem STOPKUS a u stromků, kde to jde, individuální ochrana tubusem, či pletivem.
Radek |  | Koupě motorové pily, 21.12.2008 R. |  | Koupě motorové pily, 21.12.2008 Jiří, to jsme si nerozuměli, vždyť znáte můj názor. Naopak, já to chválím, ale nemohu tu být za toho bijce! Co se týká cen a marketingu, mluvíme oba o tom samém, jenže každý jinak! Souhlasím s vámi, start měl Dolmar jednoznačně těžší a dnes ho... celý příspěvek > |  | Koupě motorové pily, 21.12.2008 Zdravím vespolek, L.G.. Jsem přesvědčený o pár věcech ohledně vašeho výběru. Poměr cena/kvalita se vám zdá lepší u Dolmaru, ale jen pro to, že tu není takový "bijec" za STIHL, jako J.S. za Dolmar. Vezmu-li to za opačný konec, proč nemůžete... celý příspěvek > |  | Co s kaprem?, 20.12.2008 Co s kaprem? Prosím, nechte ho plavat!