 |
Motor Tecumseh v AGS, 27.4.2010 Seco AGS motory Tecumseh snad vůbec nepoužívalo. Tyto motory jsou již minulostí, s výrobou se skončilo již v roce 2006. Model 102-20 používá dvouválcový motor Briggs and Stratton Vanguard s maximálním výkonem 20 HP. Pro informaci, tyto motory se... celý příspěvek > |
 |
Zahradní traktůrek - pomoc s výběrem ze tří, 23.4.2010 Nesmysl, co tu někteří píší- CasteGarden nemá s MTD nic společnýho. Castel je vlastně totožný se Stigou, Solem, Dolmarem, Alpinou a částečně i Hondou, která využívá řadu jejich konstrukčních prvků. Vyrábí se to v GGp v Itálii. |
 |
|
 |
Vari Jikov 1435 a jazda do kopca, 21.4.2010 To je dost divný, protože Jikov 1453 by neměl mít problémy na jedničku do kopce utáhnout i plně naložený vozík. Tento subjektivně slabší motor zvládne orbu i tahání vozíku bez problému. Napadá mě jen jedna věc, to je zamaštěná spojka. |
 |
Castor CP 422S By Zenoah či Dolmar ps 420, 13.4.2010 Dolmar PS 500, tu mohu doporučit já. Řeže se s ní skvěle, je to sice jen farmářka, ale myslím že tvrdší zacházení ji nijak nevadí vzhledem ke konstrukci převzaté z profi řady. |
 |
Motor Honda - teče benzín z karburátoru, 9.4.2010 Sekačkové motory GCV od Hondy je snad to úplně nejlepší co může na sekačce být. Pravděpodobně se jedná o chybu - prostě jste asi narazil na zmetek. |
 |
Zahradní traktůrek - pomoc s výběrem ze tří, 9.4.2010 Nejkvalitnější konstrukci má podle mě Starjet, ale ani se Stigou neuděláte chybu. Značce MTD bych se velkým obloukem vyhnul, protože do strojů montují až 75% součástek, vyrobených v číně. |
 |
Vector VLV 55 díly?, 7.4.2010 Zkuste se obrátit na Bonas Milevsko. Ale i tak budou zřejmě problémy, výroba motorů Tecumseh byla už v roce 2007 definitivně ukončena a náhradní díly budou tak púroblémwem. |
 |
Vari rozdiel, 5.4.2010 Motor JIKOV o obsahu 133 ccm (provedení 1453 a 1454 DV) plně dostačuje na veškeré práce, z toho obsahu dává poměrně slušný výkon 5 HP. Jeho silnější varianta s obsahem 153 ccm (1447 DV) je vybavená dekompresorem ve standardu a podává vyšší... celý příspěvek > |
 |
Sekačka Honda, 1.4.2010 Honda nenabízí úplně nejlepší poměr cena/výkon. Jejich sekačky Izy jsou dnes již hluboko za očekáváním. Nejsou nejhorší, ale například chybí centrální nastavení sekací výšky nebo mulčování v základu. |
 |
Problém s motorem Jikov 1453 Iskra, 31.3.2010 No já myslím že motor by to měl zvládnout.Po předchozím majiteli jsem najel na Mogul TS, dříve byl používaný M2T a motor jede bez problémů. Letos tedy pořizuju nový motor 1447 DV s větším výkonem, jsem na něj zvědav, ajkse osvědčí. |
 |
|
 |
Husqvarna, 18.3.2010 Nestojí - používají řadu nekvalitních dílů z Číny. Největší sázkou na jistotu jsou dnes populární Starjety, Karsity neo něco od GGP. Ani wisconsin by nemusel být špatný. |
 |
Sekačka Jonsered nebo YardMan - nebo jiná?, 3.3.2010 Stiga Turbo 47S - na tuhle plochu stačí a nastartování zvládne i dítě díky motoru Honda |
 |
Olej do motoru B S, 3.3.2010 Automobilový olej do sekačkového motoru nikdy!!! Uvědomte si že sekačkový motor pracouje s vyššími teplotami, odvozenými od chlazení vzduchem. Může se s tát, že se potrhá olejový film na válci a nakonec vám motor podá ojnici přes blok. |
 |
Sekačka bubnová BDR-620 Lucina 65 vs. Panter FD-2, 25.2.2010 Z tohoto výběru vychází mnohem lépe Panter FD2. Lucina 65 je totiž vybavena hobby motorem Honda GCV 190E a jedná se o jednoúčelový stroj. Panter má motor Briggs 850 I/C s litinovou vložkou válce, olejovým čerpadlem a filtrem, kuličkovým ložiskem na... celý příspěvek > |
 |
Sekačka Stiga záběr 51cm, 24.2.2010 Ono je prakticky jedno co vezmete, jestli Stigu Turbo nebo Castelgarden. Obě vyrábí jedna továrna, nicméně pro Stigu hovoří výrazně nižší cena, pozinkovaný skelet. S náhradními díly problém není, na tomto podvozku jezdí další desítky modelů sekaček... celý příspěvek > |
 |