|
Jak na růže od začátku výsadby? jsem začátečník, 4.3.2010 Pokud dáte přednost odolným růžím, které netrpí chorobami (padlí, černá skvrnitost), nemusíte používat chemii. Orientujte se na růže označené ADR (růže, které prošly těmi nejpřísnějšími testy a uspěly). Takové růže mají listy krásné po celou... celý příspěvek > |
 |
Odrůdy pnoucích růží, příprava stanoviště, 30.1.2010 Dobrý den,
růže Pirueta neexistuje, je to možná jen obchodní název jiné odrůdy. Nápadně se na obrázku podobá bílé pnoucí růži Ilse Krohn Superior od šlechtitele Kordes. Z červených růží je vynikající moderní sytě červená opakovaně kvetoucí růže... celý příspěvek > |
 |
|
 |
Růže do předzahrádky, 18.1.2010 Dobrý den Danny,
nespletla se paní Lili ani v rozáriu Kukleny. Název růže Pretty Girl patří více odrůdám firmy Mailand. Jednak čajohybridu bílé barvy, ale také novince z roku 2008, která byla testována v rozáriu Kukleny a je růžová. Šlechtitelé... celý příspěvek > |
 |
Růže do polostínu, 11.11.2009 Pokud chcete výraznější růží do polostínu, mám výborné zkušenosti s růží Rosarium Uetersen (výrazně růžová). Z těch světlejších zvládá dobře polostín Ghislaine de Feligonde (světle oranžovo růžová až bílá).
Vlaďka |
 |
Červená růže jako solitéra, 11.11.2009 Dobrý den,
angličanku Wiliam Shakespeare mám na zahradě. Jednotlivé květy jsou pěkné, ale skutečně se klopí dolů a hlavně jich není na keři mnoho. Nejcennější jsou jednotlivé květy ve váze, samotný keř není moc krásný a jako solitera se příliš... celý příspěvek > |
 |
Červená růže jako solitéra, 7.11.2009 Dobrý den,
jako solitéru doprostřed zahrady bych nedoporučovala klasickou čajovou růži, jako je Barkarole (nikoliv Barkarola). Je to typická růže určená hlavně k řezu a jako solitera tolik nevynikne. Mnohem vhodnější je buď vzrůstná floribunda... celý příspěvek > |
 |
Silně vonící růže, 17.7.2009 Dobrý den,