Příspěvky uživatele - 147.34

Stejnou IP adresu může sdílet více přispěvatelů, kteří využívají internetové připojení od stejného poskytovatele nebo jsou uživateli počítačových sítí velkých firem a institucí. Spolehlivou zárukou autentičnosti příspěvků je proto pouze registrace a vkládání příspěvků pod svým uživatelským jménem.
Skladování česneku - poraďte, jsem začátečník, 27.12.2009
při sklizni... i cibule... nechat proschnout na slunci, pak česnek nechám se stonky20-30 cm a dávám je pod střechu z jižní strany ve svazcích... ve stínu.Na zimu do špajzu, ale pozor na vlhkost a tmu, mám tam vlhko, tak někdy zůstane z některých... celý příspěvek >
Čím ohraničit trávník od kůry nebo kamínků, 27.12.2009
krása, barák,zahrada...asi velký koníček
Proti zamrzání jezírka, 27.12.2009
viděl jsem jezírko přikrýt na přítoku, tak 2 metry na 2 metry prkny a polystyrenem
Česnek, 27.12.2009
když česnek vyleze, tak ho obsypávám slabým hnojem, spíš nahnilým senem a ten plevel udusí.
Naviják a pluh pro ruční orbu, 27.12.2009
na začátek a konec políčka se zabetonují patky se silnými sloupky, mezi nima se natáhne řetěz.Na začátek, řekněme u 1.sloupku, se zahákne naviják s pluhem, ručně se jde na konec pole a vytáhne se lanko s pluhem, pluh zapíchneme a začneme orat k 1.... celý příspěvek >
Proti zamrzání jezírka, 22.12.2009
je to tak, jak píšete, akvarkový kompresorek má spotřebu 3-5w, což je 00nic, jestli máte jezírko alespoň 80 cm hluboké a ryb tak akorát, tak vám voda nepromrzne naskrz a ryby přežijí a kompresorek můžete mít pro jistotu
A až Z o uzení, 22.12.2009
tak se ptám znova... a ještě dotaz, nevykape moc šťávY?
A až Z o uzení, 19.12.2009
mám dotaz, když udíte kolena, máte zkušenosti, když je necháte rozťat na polovic?...rychlost a proudění?
Akatové dřevo, 16.12.2009
topůrka, udění,soustružení
Benzín s olejom, 16.12.2009
cca měsíc, dva,pak strácí olej mazací schopnosti.
Stavba drevene udirny (amaterska), 14.12.2009