Příspěvky uživatele - 213.141

Stejnou IP adresu může sdílet více přispěvatelů, kteří využívají internetové připojení od stejného poskytovatele nebo jsou uživateli počítačových sítí velkých firem a institucí. Spolehlivou zárukou autentičnosti příspěvků je proto pouze registrace a vkládání příspěvků pod svým uživatelským jménem.
Stáří benzinu do pily, 12.4.2009
Nevím, jak můžete posuzovat, kdo jakou dobu zažil. Když jsem psal o 80. létech minulého století, tak to jsem zažil a vím, jak jsme se snažili co nejvíce udělat a opravit. Jednak to nebylo a když to bylo, tak se doma automaticky opravovalo a případně... celý příspěvek >
Vari Jikov DSK 317, 12.4.2009
Pokud je to tak, jak popisujete, tak je třeba vyčistit karburátor. Kolísání otáček je způsobeno nečistotou v trysce a regulátor se snaží kolísání vyrovnat, tím se děje popisovaný stav. Po zimě je to častá závada. Mohou to být pryskyřicové shluky ze... celý příspěvek >
Jak jste na tom s korozi u vasich sekacek?, 11.4.2009
Dělám to stejně, pouze odstraním vrstvu trávy a sekačku nechám na slunci vyschnout. Kolik vydrží nevím, předchozí se stejným používáním vydržela dosud (cca od r.1994), tu už má jiný majitel, ale jede pořád a není prorezavělá.
Stáří benzinu do pily, 11.4.2009
Přesně tak J.K., možná se dostaneme časem k tomu, že návod od výrobce bude uživatelem respektován. Zatím to vypadá tak, že to jakoby výrobce neumí a někteří to dělají lépe po svém. To byla mám takový dojem 80. léta minulého století, kdy se doma... celý příspěvek >
359 nebo 357 XP, 11.4.2009
To samé to není, válec je u 357XP 4 kanál uzavřený, otáčky při max. výkonu u 357XP jsou 9600 u 359 9000/min. Objem motoru je u 357XP 56,5ccm a u 359 59ccm, přitom max. výkon u 357XP je výrobcem uváděn 3,2kW a u 359 2,9kW při cca stejných kroutících... celý příspěvek >
Stáří benzinu do pily, 11.4.2009
Klidně používejte poměr 1:35, nebo lépe řečeno, kdo maže, ten jede. Já používám poměr 1:50, motor je čistý a výfukové plyny jsou v rámci technických možností motorů málo nepříjemné, resp. škodlivé. Můj tovární článek je pouze o tom, co se běžně děje.... celý příspěvek >
Jaká je husqvarna 372 xp, 10.4.2009
Z pohledu nevyužití výkonu je největší nebezpečí pro Vaši pilu tupý řetěz na krátké liště. Délky lišt používejte dle návodu a mějte vždy ostrý řetěz a správný odstup omezovacích zubů, větší snížení se projeví vyššími rázy a zvyšuje opotřebení dílů i... celý příspěvek >
359 nebo 357 XP, 10.4.2009
Z pohledu nižšího objemu a vyššího výkonu je jasné, že 357XP má více namáhaný motor. Je otázka jaký poměr 357 a 359 je provozován, neboť jsem většinou dříve viděl 357XP. Postupně se začaly více objevovat SP modely, jak profi uživatelé poznali, že... celý příspěvek >
Stáří benzinu do pily, 10.4.2009
Vážení, je několik okolností, které mohou přímo ovlivnit životnost motoru a jeho bezproblémový chod. Jednak je to přímý podíl výrobce, který dal konstrukční a materiálový základ danému motoru. Potom je to podíl obsluhy, která je povinná provádět... celý příspěvek >
Motor ms 270/260, 9.4.2009
Tady je to zkresleno tím, že MS 260(dříve 026) měla nižší objem - tedy uváděný - nikdy jsem to neměřil a nepočítal - 48,7ccm, nyní je to přes 50ccm. Ale výkon zůstal. Dále konstrukce válce MS 260 je již proti současným moderním profi pilám z pohledu... celý příspěvek >
Motor ms 270/260, 9.4.2009
Ne, uzavřené kanály jsou  u Stihlu u profi řad, MS 270 má otevřené kanály.
Motor ms 270/260, 9.4.2009
Zásadní rozdíl je v konstrukci válce, který má vyplachovací kanály nějak konstruované. Jsou to kombinace uzavřené, otevřené, 4 kanálové, 6 kanálové a různé tvarování. Válci musí být přizpůsoben píst, aby se splnily parametry výkonové i spotřeby... celý příspěvek >
Držák na pilu, 9.4.2009
Já používám svěrku, kterou mám na dopravním prostředku, ještě lepší je mít s sebou 2 náhradní řetězy. Na brusce se potom nabrousí rychle a přesně. Ale řežu jen dřevo na topení, denní použití pily vyžaduje častější ostření.
nastavenie karburatora honda gcv 160, 23.3.2009
Rozsah množství oleje je dle měrky podle šrafovaného pole, nebo max. - min. - viz. návod Doporučuji se pohybovat pod max. hodnotou. To se zde nedávno řešilo, ale více oleje v motoru není ku prospěchu, ale naopak škodí. Nejjednodušší je odsát trochu... celý příspěvek >
Sekačka Honda nebo Stiga, 23.3.2009
Já popisuji změnou želva / zajíc změnu otáček motoru. Pojezd je řešen od klikovky motoru, proto se také rychlost pojezdu mění změnou otáček motoru.
Další diskuze:  2122232425>  
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2025
DŮMACHALUPA.cz
statistika