Příspěvky uživatele - 49.39

Stejnou IP adresu může sdílet více přispěvatelů, kteří využívají internetové připojení od stejného poskytovatele nebo jsou uživateli počítačových sítí velkých firem a institucí. Spolehlivou zárukou autentičnosti příspěvků je proto pouze registrace a vkládání příspěvků pod svým uživatelským jménem.
Svatojánci, 29.6.2010
Jí taky nejsem přes kosu odborník jako staří sekáči, mám to "okousané" a není to jako ze žurnálu. Ale je to příjemná práce, neřve mi u toho motor a můžu si to dělat kdy chci a nikoho neruším. Zkuste to taky. A víc práce s tím skoro taky... celý příspěvek >
Jaké rostlinky jsem si to vypěstovala?, 29.6.2010
1. Begónie. 2.??? připadá mi to jako hloh či něco jiného z růžovitých, ale mohu se mýlit. 3. Snad pomněnka? Za týden - měsíc... - bude vidět více. Josef.
Česnek medvědí - rostlina téměř neznámá, 28.6.2010
Poblíž Litomyšle vždy rostl například na "návsi" v Lažanech (zhruba proti pomníku) anebo mezi Řikovicemi a Višňáry na stráni nad silnicí. Ale teď už je možná zatažený? Josef.
Svatojánci, 28.6.2010
Mám podobnou zkušenost: kde se častěji seče tráva rotační sekačkou, tam samičky v trávě prostě nejsou. (Podobně jako ostatní hmyz: sekačka vše semele a rozdrtí...). Kde není moc nutné sekat na nízko rotační sekačkou, beru to raději kosou. Včera bylo... celý příspěvek >
Folie pod mulčovací kůru, 28.6.2010
Textilie určitě vydrží daleko delší dobu. Spíše se začne rozkládat mulčovací kůra na textilii a v ní se začnou uchycovat plevele. Ale Vaším úkolem je v prvních letech zabránit růstu a hlavně vysemenění plevelů. Po těch několika letech by výsadba... celý příspěvek >
Pinus radiata, 28.6.2010
Pro úplnost a pro toho, koho to zajímají zajímavosti, doplňuji zpravodajství o vysazené borovici montereyské - Pinus radiata: letošní dlouhou zimu (2009-2010) nepřežila. (Ale dva roky předtím rostla a byl to úspěch). Stačila dorůst asi do 1-1,5 m... celý příspěvek >
O jaké traviny se jedná?, 28.6.2010