Příspěvky uživatele - 179.9

Stejnou IP adresu může sdílet více přispěvatelů, kteří využívají internetové připojení od stejného poskytovatele nebo jsou uživateli počítačových sítí velkých firem a institucí. Spolehlivou zárukou autentičnosti příspěvků je proto pouze registrace a vkládání příspěvků pod svým uživatelským jménem.
Magi bylinka, 15.5.2016
Rada bych vedela jeho vyuziti v kuchyni, jak jej pouzivat, jakou ma chut, do ceho pridavat? Dekuji za odpoved.
Jaký druh vybrat, 21.8.2014
Dobrý den, chtěl bych na podzim vysadit nějaké zákrsky a to jabloň, hrušku popř. i něco jiného, a proto bych se rád zeptal jaké odbrůdy letních či podzimních odrůd by jste mi mohli doporučit nebo se kterými máte nejlepší zkušenosti. Děkuji, Richard.
Co je to za nemoc?, 19.8.2014
Děkuji oběma příspěvkům za radu. Aspoň sem teď klidný paní Lído :-)  Richard 
Co je to za nemoc?, 18.8.2014 Obsahuje fotku
Dobrý den, jsem začátečník a se zahradničením teprve začínám. Minulý rok jsem zasadil švestku a letos mi začala nějak churavět. Rád bych se zeptal co je to za nemoc a jak se proti tomu dá účinně bojovat. Tipnul bych si na suchou skvrnitost, ale... celý příspěvek >
Řez magnolie, 29.7.2009
Dobrý den, magnolii jsem na kmínku zakoupila v Polsku asi 120cm.
motorová pila homelit, 11.2.2009
tuto zkušenost mam bohužel i s pilami Oeo Mac, které stojí třikrát tolik a pova roce je pila OM 952 (farmářka) kaput. Nařezáno 10m dřeva vesměs smrk. Mame doma dvě pily Mcculoch 1 z roku 1993 a 2 r.v 1999 a obě šlapou dodnes bez problemů obě hobby... celý příspěvek >
Mulčovací kůra, 25.6.2007
Já kupoval v Boskovicích v arboretu na Šmelcovně.
Pergola - krb a gril, 11.3.2007
Děkuji a Vaši reakci. Oslovil jsem několik firem ohledně stavby pergoly, ale ani jedna krby přímo nestaví, vždy se odkazuje na jiné firmy. Díval jsem se na krby v supermarketech, ale prestože se tváří  a nazývají jako krb, používat k... celý příspěvek >
Pergola - krb a gril, 8.3.2007