Příspěvky uživatele - 204.157

Stejnou IP adresu může sdílet více přispěvatelů, kteří využívají internetové připojení od stejného poskytovatele nebo jsou uživateli počítačových sítí velkých firem a institucí. Spolehlivou zárukou autentičnosti příspěvků je proto pouze registrace a vkládání příspěvků pod svým uživatelským jménem.
Borovice Pinie, 24.9.2009
ano vlastní-semínka jsem koupil! děkuji za rady-kdyby vás ještě něco napadlo tak napiště!!! Děkuji Martin
Borovice Pinie, 17.9.2009
můžete mi někdo poradit- jak moc mám zalévat 3měsíční pinie a co potřebují (hnojení, kypření, atd.) jsem v tomhle tom začátečník a nerad bych o ně přišel!!! Mám 4 exempláře tak 12cm vysoké. Děkuji za rady! Martin
Kvalita trávníku - tráva s tvrdými plazivými stvoly, 26.7.2009
to by byla škoda používat Roundup-zbytečná práce!!!  Stačí přihnojit a často sekat, protože ten "šmejd" o kterém tu všeci píšete je jílek vytrvalý a protože nemá živiny, tak má tendenci z posledních sil se aspoň rozmnožit než... celý příspěvek >
Rozmetací a sypací vozíky, 2.5.2009
To je jedno jaký- všechny stojí za prd! Nejlepší je daný materiál rozhazovat rukou (ať je to semeno či hnojivo) a co se týče pískování to provádím rozhozem lopatou a rozhrabání hráběmi a po všech těchto úkonech mi trávník všeci závidí!  Mám... celý příspěvek >
Vřetenová sekačka Al-ko Comfort 38 Soft-Touch, 22.4.2009
Mám problém- koupil jsem si sekačku ALKO 38 a přopadne mi že neseče jak by měla a mám ji seřízenou podle návodu dodaným se sekačkou! Některé stébla trávy pěkně ustřihne a některé nastřihne a zůstanou dále na svém místě a nastřižená část pak... celý příspěvek >
Vřetenová sekačka, 1.1.2009
Po nohách stopy nezůstanou , ale když seču trávník téměř pokaždé ve stejných pruzích (kvůli střídání pruhů-světlé, tmavé) tak ty pruhy po sekačce zůstanou!!!
Vřetenová sekačka, 31.12.2008