 |
Stihl 023 velká spotřeba paliva, 2.3.2009 Základem nastavení je tryska L. Pokud tomu rozumíte, tak při teplém motoru a čistém vzduchovém filtru otáčejte při volnoběhu L až dosáhnete nejvyšších, ale ještě pravidelných otáček. Potom otevřít cca o 1/4. Toto nastavení je u většiny karburátorů... celý příspěvek > |
 |
Palivová přísada do benzínu, 1.3.2009  Je to prosté, jak bylo výše uvedeno, jedním z jevů, který způsobuje samozápaly, nebo zpětné rázy je zakarbonování spalovacího prostoru. Digitální zapalování podstatným způsobem snižuje vznik a usazovaní těchto nespálených, nebo nedokonale spálených... celý příspěvek > |
 |
|
 |
Úprava Vari, 1.3.2009  Uvedené díly na T20/DSK 317 jsou stejné, pouze jsem viděl typy s šestihranem i zvenčí, nebo je náprava zvenku kulatá, jako trubka. Ale rozměry by měly pasovat. |
 |
Palivová přísada do benzínu, 1.3.2009 Přemýšlím, kam se koním leje různě oktanový benzín, ale pokud ta ironie byla na mě, tak mimo to, co jsem uvedl znovu odpovím na dotaz, ne na narážky, které jsou mimochodem reakcí na vedlejší informaci v mé odpovědi. Ve starších návodech pil Dolmar je... celý příspěvek > |
 |
Vůle v nábojích Vari, 1.3.2009  Vůle opotřebením vznikne mezi červeně označenými díly, samozřejmě měřeno při nasunutí do sebe. |
 |
Palivová přísada do benzínu, 1.3.2009  Podle návodu byste měl používat benzín s vyšším oktanovým číslem než 90. Vyšší oktanové číslo motoru neublíží, ale nižší ano, což je logické. Používání zbytečně vysoce oktanového benzínu nemá význam, ale pokud Vám to vyhovuje z pohledu kupování... celý příspěvek > |
 |
Palivová přísada do benzínu, 1.3.2009 Já jsem to porovnal s předchozím, klasickým elektronickým zapalováním. U současných digitálních zapalování dochází ke přizpůsobení okamžiku bodu zážehu směsi chodu motoru. U digitálních zapalování jsou i korekce po záběhu znatelně menší. Ale nemusíte... celý příspěvek > |
 |
Palivová přísada do benzínu, 1.3.2009 Popis digitálního zapalování je v jiném tématu, kde jsem vložil přesný popis od výrobce motorových pil (Stihl, Dolmar). Zatímco klasické eletronické zapalování vyřešilo a značně zjednodušilo vytvoření jiskry v přesně nastaveném bodu zážehu, digitální... celý příspěvek > |
 |
Vůle v nábojích Vari, 1.3.2009 Tento problém je o prevenci, než o řešení vůlí, které jsou již velké.Ten materiál se opotřeboval a prostě tam chybí. Já tuk, kterým mažu náboje ještě vylepšuji přísadou, zatím je to dobré. Vznik tohoto problému lze eliminovat minimálním provozem na... celý příspěvek > |
 |
Jaká je husqvarna 372 xp, 28.2.2009 Podle DLG je hmotnost 6,4kg - model bez vyhřívání. |
 |
|
 |
Palivová přísada do benzínu, 28.2.2009 Membránám to nevadí, tak abyste podnikal nějaké opatření. Po zkoušce chodu ve výrobním závodě jsou pily třeba až rok i více na skladech i u samotného konečného prodejce. Ale vždy je palivo vyjeto, až motor zhasne. Není to jen kvůli membránám, ale... celý příspěvek > |
 |
Husqvarna 575, 28.2.2009 Já mám na to jiný názor. Zkušenosti profesionálů se odrážejí v konstrukcích motorových pil. Zejména obslužnost. Když porovnáváte hobby pilu z pohledu nutnosti povolení 2 šroubů navíc, není to problém a může to být řešeno takto. Ale když porovnáváte... celý příspěvek > |
 |
Palivová přísada do benzínu, 27.2.2009 Můžete, ale rozdíl je nepatrný a použití 98 nemá praktický význam.Benzín by měl mít vyšší hodnotu než 91 oktanů. To 95 splňuje a 98 bude pouze dražší. Tyto pokusy mám dávno za sebou i s jinými víceoktanovými benzíny - super výkonnými - a tímto... celý příspěvek > |
 |
Stihl 023 velká spotřeba paliva, 26.2.2009 Na spotřebu paliva má vliv stav motoru, pohonná směs, nastavení karburátoru, stav řezné soupravy a technika práce. Jak bylo doporučeno - nejprve seřídit karburátor, ostrý řetěz, kvalitní čerstvá směs a důkladně vyčistit vzduchový filtr. I pohledově... celý příspěvek > |
 |
Husqvarna 40, 26.2.2009  Tato pila má objem válce 40 ccm a výkon 1,8 kW. Lze si podle názvu pily stáhnout tento manuál, ze kterého je obr. |
 |