Příspěvky uživatele - 178.227

Stejnou IP adresu může sdílet více přispěvatelů, kteří využívají internetové připojení od stejného poskytovatele nebo jsou uživateli počítačových sítí velkých firem a institucí. Spolehlivou zárukou autentičnosti příspěvků je proto pouze registrace a vkládání příspěvků pod svým uživatelským jménem.
Odšťavňovač na mrkvovou šťávu, 24.9.2009
Ano, lze. Nejlepší jsou pomaluotáčkové se dvěma šnekovými koly, např. Green star nebo i starší modely, např. Champion. Nedoporučuji centrifugické, vysokootáčkové, kde dochází k zahřívání a ztrátě enzymů a k termomechanickému šoku.
Kácení břízy, 14.9.2009
Nejsem odborník, ale doporučím nebýt líný a zalistovat, vše se tu již řešilo, obecně... tedy pokud se ptáte na pokácení vzrostlého stromu, bříza-nebříza.
Upozornění všem majitelům sekaček pil a dalších přístrojů, 13.9.2009
Parádně seřízená pila, když mu hned naskočila :-D
Lečo, 8.9.2009
...oni o té vodě také nediskutují, ona jim jen prostě vadí :-)
Lečo, 5.9.2009
Ano, přesně a úplně s Vámi souhlasím. Jen nechápu to, co jsem již napsal a na to mi pisatelka neodpověděla. Zřejmě to použila jen jako bonmot, než fakt.
Lečo, 5.9.2009
Pane Vysloužile, právě že tohle chápu, tak mi není jasné, jak se to v zápětí vrátí. Dokážete-li spočítat, jaká je úspora na energii - plyn vs. elektřina, tak zjistíte, že se ona úspora projeví až po několika tunách leča. Takové množství zřejmě... celý příspěvek >
Lečo, 4.9.2009
Prosím o vysvětlení, jakým způsobem se mi peníze "v zápětí vrátí"? Nechápu to. Děkuji za odpověď.
Jak na kuny, 23.7.2009
Pokud přes slzy v očích uvidíte na klávesnici, tak se budeme těšit... :-)
Kanadská borůvka, 22.7.2009
IMHO cena odpovídá vždy velikosti a stáří. Já jsem platil za solidně vzrostlou borůvku cca 2.800 Kč. Zkrátka bud čekat nebo si připlatit :-)
S plechovou stěnou, nebo nafukovacím kruhem?, 5.7.2009
Záleží, v jak velké vesnici bydlíte? :-)
Domácí ořechovice, 3.7.2009