|
Příspěvky uživatele - 84.197
|
 |
Stejnou IP adresu může sdílet více přispěvatelů, kteří využívají internetové připojení od stejného poskytovatele nebo jsou uživateli počítačových sítí velkých firem a institucí. Spolehlivou zárukou autentičnosti příspěvků je proto pouze registrace a vkládání příspěvků pod svým uživatelským jménem.
|
 |
Marunaka - vyjádření firmy Garland k některým problémům, 1.6.2009 Asi mi chybí znalost tabulkových hodnot, napsal jste správně ze jsem laik. Prohlédněte si znovu moje příspěvky, nenapsal jsem nic o vybracích. Napsal jsem jen, že ze Stihlu jsem měl dobrý pocit.Prostě umí sekat trávu :-) Nevím na co bych si měl... celý příspěvek > |  | Marunaka - vyjádření firmy Garland k některým problémům, 1.6.2009 Koukám, že pan Radek B je asi také lajk jako já a neschopný uživatel když se mu zdá být Stihl o několik tříd propracovanější křovinořez než strunovka od Marunaky. |  |