|
Alcea rosea - Slézová růže, 24.6.2009 Dobrý den, chtěla jsem se zeptat odborníků zda se dá tato dvouletka nějak namnožit-třeba až v příštím roce aby zase vydržela 2 roky anebo to nejde-řízek i tak příštím rokem končí.Moc děkuji.květinková začátečnice:))
A pokud se to dá, tak jak a co... celý příspěvek > |
 |
Melounoviště 2009, 22.6.2009 Jéé už to vidím na jedné fotce ten zábal do pláštěnky, zítra si ji koupím také jsou jako v bavlnce u Vás |
 |
|
 |
Melounoviště 2009, 22.6.2009 To je nádhera a kolik už je květů a pidi melounků:)),je to srandovní-tašky na garáži-věřím, že jich naroste opravdu hodně-sluníčka budou mít dost-skvělý nápad-už i plevel roste-v tomle bude výhoda(málo plevelu) -já musím ty šlahouny pořád nazvedávat... celý příspěvek > |
 |
Melounoviště 2009, 15.6.2009 a opět nám začne deštivo-naše melounky tento rok trpí-chjoooo.Zakrýváte je před deštěm, či nějaké jiné opatření? už toho deště bylo až až. |
 |
Melounoviště 2009, 12.6.2009
|
 |
Melounoviště 2009, 12.6.2009 Hmmm, jen tiše závidím tolik zvláštních odrůd a kdy pořádáte ochutnávkové dny...si dělám legraci-je to úžasné a to Vaše vychytané políčko, paráda.Nádherné fotky, děkujeme,těšíme se moc na další:)) kterýpak je asi nejsladší. |
 |
Melounoviště 2009, 11.6.2009 To je opravdu hodně odrůd-super, prosím můžeš nás zásobit fotky-ráda bych viděla tolik různých melounků na fotkách, jak si vedou a rozdíl.Určitě tím potěšíš moooc lidiček děkujeme |
 |
Celer listový, 9.6.2009 Zdravím opět po nějaké době-můj celer za oknem je tak 7cm, ale nevím ted co stím-jsou to mooooc tenounké nožky-jak je udělat silnější, stejně jako prodávají již napěstěné malé co se sází, ale již se silnější nožkou.Nevím zda je přesadit a celou nožku... celý příspěvek > |
 |