|
Příspěvky uživatele - 55.26
|
 |
Stejnou IP adresu může sdílet více přispěvatelů, kteří využívají internetové připojení od stejného poskytovatele nebo jsou uživateli počítačových sítí velkých firem a institucí. Spolehlivou zárukou autentičnosti příspěvků je proto pouze registrace a vkládání příspěvků pod svým uživatelským jménem.
|
 |
V dubnu malé papriky, 26.4.2009 Obávám se, že už to doženou stěží. Je možné, že se nachladily. Já mám papriky vysoké zhruba od 15 do 20 centimetrů. Ovšem piplala jsem se s nimi jako s miminem. Za oknem, teploučko okolo 24 až 28°C, pak opatrně otužovat. Vypadají dobře. Naseté... celý příspěvek > |  | Česnek - žluté listy, 25.4.2009 Milošku, přiznám se, že Tondovi závidím jeho zrak. Já jsem na fotkách nějaké mokro nezpozorovala. Nejsem odborník na česnek, ale spíš bych tipla, že mu bude něco scházet.Našla jsem, že žloutnutí listů je houbová choroba. Ale u namořené sadby by se... celý příspěvek > |  |