Příspěvky uživatele - 48.26

Stejnou IP adresu může sdílet více přispěvatelů, kteří využívají internetové připojení od stejného poskytovatele nebo jsou uživateli počítačových sítí velkých firem a institucí. Spolehlivou zárukou autentičnosti příspěvků je proto pouze registrace a vkládání příspěvků pod svým uživatelským jménem.
Znalec jehličnanů, 14.10.2008
Tak tomu opravdu nevěřím.Našel jsem si foto Ch. lawsoniana 'Blue Surprise' a vypadá úplně jinak.Tento jehličnan zde v diskusi je typický Juniperus, Chamaecyparis má úplně jiné jehlice.Kdybych řekl učitelce na sadovnictví, že je toto Chamaecyparis, ta... celý příspěvek >
zaklady pestovani, pestovani v pokoji, 9.10.2008
Ty rostlinky jsou většinou malé, ale mám asi 5 vzrostlejších.Problém bude za pár let, až to všechno vyroste.Jelikož studuji zahradnickou školu a ve školním krámku máme květiny,,za hubičku",využívám toho.A ono to roste, naštěstí jsou to skoro... celý příspěvek >
Synadenium atropurpureum, 8.10.2008
Našel jsem si na internetu obrázky tohoto červenolistého kultivaru.Mám doma poměrně velký exemplář Synadenium grantii, ale zelenolistý, převislý.Já osobně si z éto rostliny představit nedovedu, stonek drěvnatí až kolem 3 roku.Doufám, že se brzy... celý příspěvek >
zaklady pestovani, pestovani v pokoji, 8.10.2008
Existuje velké množství zajímavých a tropických rostlin, které se dají pěstovat v pokojových podmínkách-např. banánovník(zabere hodně prostoru),ananas(trochu píchá),masožravky-potřebují hodně vody, rašelinu a občas nakrmit, citlivka-při doteku svěsí... celý příspěvek >
Plieseň(?) na šalvii, 8.10.2008
Vypadá to jako padlí, ale nejsem si jistý.Jestli to je přenosné na jiné bylinky, netuším,dal bych si velký pozor, hlavně na rostliny ze stejné čeledi.Pokud to je opravdu nějaká choroba, měl by na to působit nějaký fungicid nebo vývar z česneku, já... celý příspěvek >
Měkčení zálivkové vody, 8.10.2008
Oprava mého prvního příspěvku na toto téma-látkový sáček s rašelinou.
Růže z jericha, 4.10.2008