|
Motorová pila na led, 19.2.2010 je to trošku od tématu, ale já letos na zamrzlé jezírko zkoušel malé pneumatické kladívko a 3 cm vrták do zdi. docela to šlo. nějaké menší průměry by snad zvládla i akuvrtačka s příklepem |
 |
Moruše - pěstování, 19.2.2010 Opylení před rozkvětem je možné u těch rostlin, kde pyl na prašnících uzrává ještě před rozvinutím květů. Mnou již uvedená rajčata. Když jsem ještě pracoval jako technik ve velké zahradnické firmě, tak jsme na ploše 1ha rajčat např. tloukli do... celý příspěvek > |
 |
|
 |
Neudržovaná zahrada, 19.2.2010 Ani by nemusela být sekačka. Pokud tam vjede traktor tak pojezdit pořádně s diskáčema a je vymalováno. Dál už to jde kultivovat, ale přeci jen je to docela velký kus plochy. Mám trošku víc a chce to hodně práce. Stanislaw |
 |
Merunka letní řez, 19.2.2010 Limetko, prosím o vysvětlení, jak souvisí řez stromu s napadením stromu houbovou chorobou moniliózou? Děkuji. Stanislaw |
 |
Kvetení kdoulovce, 17.2.2010 Dobrý den. Těch kdoulovců na jídlo je několik odrůd. Asi nejznámější je kultivar Chaenomeles japonica "Cido" Ale spíš než na přímý konzum je to na technologické zpracování, kde jsou výsledky prý vynikající. Také se kdoulovcům říká... celý příspěvek > |
 |
Moruše - pěstování, 17.2.2010 Samozřejmě je možné opylení před rozvinutím květu. Známá jsou tím třeba rajčata. A označení bílá a černá moruše je naprosto správné Morus alba je morušovník bílý, pochází z Číny a plody jsou bělavé až slabě načervenalé. Morus nigra je morušovník... celý příspěvek > |
 |
Rašelinové květináče, 17.2.2010 Dobrý den. Nejdřív pane Mirku zvážím, zda má pro mne vůbec cenu si takové osivo pořizovat. Na stole mám nabídku firmy z Holandska a cena jednoho semínka např. papriky vychází na 4kč. Pokud si jsem jistý, že ta či ona odrůda u nás vůbec poroste,... celý příspěvek > |
 |