|
Magi bylinka, 15.5.2016 Rada bych vedela jeho vyuziti v kuchyni, jak jej pouzivat, jakou ma chut, do ceho pridavat? Dekuji za odpoved. |
 |
Jaký druh vybrat, 21.8.2014 Dobrý den, chtěl bych na podzim vysadit nějaké zákrsky a to jabloň, hrušku popř. i něco jiného, a proto bych se rád zeptal jaké odbrůdy letních či podzimních odrůd by jste mi mohli doporučit nebo se kterými máte nejlepší zkušenosti. Děkuji, Richard. |
 |
|
 |
Co je to za nemoc?, 19.8.2014 Děkuji oběma příspěvkům za radu. Aspoň sem teď klidný paní Lído :-)
Richard |
 |
Co je to za nemoc?, 18.8.2014  Dobrý den, jsem začátečník a se zahradničením teprve začínám. Minulý rok jsem zasadil švestku a letos mi začala nějak churavět. Rád bych se zeptal co je to za nemoc a jak se proti tomu dá účinně bojovat. Tipnul bych si na suchou skvrnitost, ale... celý příspěvek > |
 |
Řez magnolie, 29.7.2009 Dobrý den, magnolii jsem na kmínku zakoupila v Polsku asi 120cm. |
 |
motorová pila homelit, 11.2.2009 tuto zkušenost mam bohužel i s pilami Oeo Mac, které stojí třikrát tolik a pova roce je pila OM 952 (farmářka) kaput. Nařezáno 10m dřeva vesměs smrk.
Mame doma dvě pily Mcculoch 1 z roku 1993 a 2 r.v 1999 a obě šlapou dodnes bez problemů obě hobby... celý příspěvek > |
 |
Mulčovací kůra, 25.6.2007 Já kupoval v Boskovicích v arboretu na Šmelcovně. |
 |
Pergola - krb a gril, 11.3.2007 Děkuji a Vaši reakci. Oslovil jsem několik firem ohledně stavby pergoly, ale ani jedna krby přímo nestaví, vždy se odkazuje na jiné firmy.
Díval jsem se na krby v supermarketech, ale prestože se tváří a nazývají jako krb, používat k... celý příspěvek > |
 |
Pergola - krb a gril, 8.3.2007 Dobrý den, rád bych se touto cestou zeptal na umístění krbu a grilu přímo do pergoly. Plánuji si nechat postavit pergolu cca 4 x 5 m, zadní stěna plná ze dřeva, boční cac 1 m vysoká, pak výplň mřížkou. Podlaha bude dlažba. K této zadní stěně - možná... celý příspěvek > |
 |