|
Příspěvky uživatele - 9.81
|
 |
Stejnou IP adresu může sdílet více přispěvatelů, kteří využívají internetové připojení od stejného poskytovatele nebo jsou uživateli počítačových sítí velkých firem a institucí. Spolehlivou zárukou autentičnosti příspěvků je proto pouze registrace a vkládání příspěvků pod svým uživatelským jménem.
|
 |
Projekt na zahradu - kolik stojí?, 15.1.2009 Nekdy se to musi ale kdyz kste mel tolik moudrych knih a urcite zkusenosti, tak si myslim, ze by jste to zvladl i bez archit.Ja mam taky zahradu taky studuji knihy a koukam na internet, hledam ruzne zahrady-pro inspiraci, ale stejne skoncim tak, ze... celý příspěvek > |  | Trojpuk nezny, 15.1.2009 v"zahradnicky kalendar na rok 2009" jsou v nem rady co delat na zahrade kazdy mesic co kdy rezat, strihat atd. |  |