Ibišek - neotevřená poupata padají



host - 222.247 (?)
9.8.2011 16:36

Dobrý den, opadávání květu se stává, může to být tím, že změnil prostředí, myslím že, nebude problém v budoucnu, místo vyhovuje, kvetou tyto rostliny někdy i v podstatně horších a složitejších podmínkách, mnoho zdaru přeji

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
pesavovaandrejka - (10) - 98.226 (?), 10.6.2011 16:35, zobrazeno: 31581x

Dobrý den,

prosím o radu, proč se ibišku(syrskému) udělají poupata, neotevřou se a po několika dnech odpadnou, jakoby odkvetly. Mám ho asi měsíc, je zasazený tak, že na něj asi do 12 nesvítí slunce, pak až do večera ano. Je ve vlhčí půdě - ale ne v mokré. Mám ho přesadit víc na slunce a kdyžtak kdy je nejlepší doba?

Děkuji za rady.

Adresa příspěvku
Připojit reakci
   
host - 50.98 (?), 16.6.2011 11:57
Sice nejsem odborník, ale když píšete, že ho máte teprve měsíc, možná (!!!) by to mohlo být i tím, že je mladý, nebo ještě "slabý" na to, aby udržel květy, a tak se jich sám zbaví a šetří energii pro růst.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
lea. - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (459) - 114.37 (?), 16.6.2011 18:44

Ibišek syrský v šervnu ještě v našich podmínkách nekvete, pokud jste jej koupila kvetoucí, byl v pěstírně ke kvetení donucen, proto teď reaguje shazováním květů. Místo jste zvolila správně, já bych ho nechala, aby se usadil a uvidíte... Letos se ale asi moc nepředvede

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
host - 243.125 (?), 29.7.2011 7:04

Dobrý den, mám ten samý problém, ale objevil se až po dvou letech co ibišek mám, předtím kvetl bez problémů. Teď je sice květě obalený, ale vykvetou jen některé, většina těsně před rozkvětem jakoby zaschne a pak opadne. Jana

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
host - 222.247 (?), 9.8.2011 16:36