Rajčatový hokus pokus - průběh



Milan HP - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (2746) - 6.138 (?)
16.1.2018 22:44

Pane kolego, když to takhle budu měřit, co je to platné těm rajčatům? Ta měření jsou pouze relevantní v úrovni lokálního osvětlení rostlin. Moje svítidla NEMAJÍ výšku 2,6 metrů nad podlahou a NEJSOU určená pro celkové osvětlení místnosti. Co se mi a ostatním tady vlastně snažíte říct? Ty údaje byly obojí: s i bez umělého osvětlení. Co ještě jiného bych měl měřit? Možná mi to nebudete věřit, ale jistý čas jsem pracoval jako světelný technik (tedy jen na částečný úvazek) pro jistou firmu. Takže nemáte šanci mi něco nakukat. O to se vy ale nesnažíte, vy chcete jen za každou cenu zpochybnit to, co dělám. Ale takhle se vám to nepodaří.

Milan HP

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   Předchozí příspěvky  |  <  26,  27,  28,  29,  30  >   
                     
Milan HP - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (2746) - 6.138 (?), 16.1.2018 21:53

Vladimíre, možná je. Ale kdybys viděl ty chudinky, jak jim splihly děložní lístky, taky bys udělal podobný závěr. Vím, měl jsem to nechat dojít do konce, to by bylo jedině průkazné. Ale to srdce jsem neměl.

Tím ale nechci nijak zpochybnit, že to obecně lze. Zvlášť pak třeba v březnu, jen konstatuji, že ne u mne. Škoda, že Ti nemůžu poslat fotku situace. Ale víš co? Zkus se podívat na letecké snímky google mapy, adresa je Střekovské nábřeží, Ústí n. L. Uvidíš sám, jak jsem na tom. Kolem samé kopce a to nemluvím o mlhách tady u řeky.

Milan HP 

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 173.17 (?), 16.1.2018 22:33

Kdybys napsal pokus se nepovedl, tak bych nic nenamítal. Ale ty jsi napsal, že u tebe v Ústí nejde vypěstovat sazenice bez přisvětlování. S tím nesouhlasím, ale nemohu to nijak dokázat, jedině že bych se odstěhoval do Ústí. 

                     Vladimír