Rajčata - listy do ruličky



Stránky: 1,  2,  3,  4   
jiricekc - (30) - 160.78 (?) 
28.6.2012 10:36, zobrazeno: 64779x

Dobrý den,

Věděl byste někdo co se to děje s rajčaty na obrázku? Mám všechno stejnou odrůdu (Start) vedle sebe a u dvou sazenic ze šesti se takto kroutí listy. Barvu nemají temně zelenou ale nádech do fialovo-stříbrna.

Jsem začátečník, tak se omlouvám, pokud je to stupidní dotaz. Tady na fóru se mi nepodařilo najít totožný problém.

Předem děkuji.

Rajče
Rajče
Adresa příspěvku
Připojit reakci   
stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   
KUKY - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (4470) - 155.121 (?), 28.6.2012 11:03

Vypadá to jako padlí, ale to je spíš ve skleníku...

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
   
m3f - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (5576) - 133.163 (?), 28.6.2012 12:21

A kompost nebo hnůj jste dával?

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
Jiřina7 - Zlatý Zahrádkář .Zlatý Zahrádkář. (883) - 141.32 (?), 28.6.2012 16:04

Zase mi to přijde na herbicid.  Jiřina

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
ivap - Zlatý Zahrádkář .Zlatý Zahrádkář. (754) - 243.114 (?), 28.6.2012 17:03

Možná nějaká viróza nebo fytoplazma (stolbur)

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
host - 128.55 (?), 10.6.2014 17:11

Dobrý den,

chtěla bych se s Vámi podělit o informace, které se mi podařilo najít a měly by pomoci hlavně pěstitelům, kteří mají skleníky a fóliovníky, v nichž pěstují rajčata a papriky. Myslím si však, že problém se dotýká i brambor. Letos jsem našla příznaky i na nich.
Neberte prosím můj dopis jako zdlouhavý nářek na téma „jak jsem přišla o 1 úrodu rajčat“. Myslím si, že se jedná o dost závažný problém.

V loňském roce jsme "sestry sokolky" vedly v zahrádce knínického hostince debatu o neobvyklých příznacích na rostlinách rajčat.