Polyversum na rajčata (i jinou zeleninu)



zahradnicka - (20) - 215.195 (?)
29.5.2017 21:56

Paradajky pestujeme iba tretí rok. Prvý rok bol ukážkový, žiadny problém, posledné paradajky boli oberane zaciatkom októbra, dokonca aj zelene (krásne dozreli v pivnici). Druhý rok, po návrate z dovolenky v auguste, všetky paradajky napadnuté plesňou. Všetky postupne vyhodené. 

Prvý rok bolo sucho, druhý rok trochu dazdivejsie. Ale žeby nejako veľmi dazdivo, to sa mi nezdá.. Paradajky však "odisli" aj susedom.

Paralux vyskúšam. 

Postrek championom: ako rozoznať, kedy ho treba použiť?? Som úplný laik.

P.s. rajčiaky pestujem na Liptove (600mnm.)

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   Předchozí příspěvky  |  1,  2   
                     
PP. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (6460) - 9.135 (?), 29.5.2017 12:09

Nejen na počasí. Těch vlivů je hodně a málokdo popíše své podmínky, způsob pěstování, mikroklima, ani to nelze. U nás je vlhko, poměrně chladno a kolem lány brambor. Tlak plísně tu není, je to ofenzíva, přepad. Takže u nás nějaké Polyversum prohrává. Ale dovedu si představit, že třeba u paní Konvalinky to půjde a bez namáčení! - pardon, bez chemie. Snad.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
zahradnicka - (20) - 215.195 (?), 29.5.2017 21:56

Paradajky pestujeme iba tretí rok. Prvý rok bol ukážkový, žiadny problém, posledné paradajky boli oberane zaciatkom októbra, dokonca aj zelene (krásne dozreli v pivnici). Druhý rok, po návrate z dovolenky v auguste, všetky paradajky napadnuté plesňou. Všetky postupne vyhodené. 

Prvý rok bolo sucho, druhý rok trochu dazdivejsie. Ale žeby nejako veľmi dazdivo, to sa mi nezdá.. Paradajky však "odisli" aj susedom.

Paralux vyskúšam. 

Postrek championom: ako rozoznať, kedy ho treba použiť?? Som úplný laik.

P.s. rajčiaky pestujem na Liptove (600mnm.)

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku