Vyštipování rajčat



Stránky: 1,  2,  3,  4   
OlinaKadlec - (1) - 130.174 (?) 
21.6.2018 12:59, zobrazeno: 17706x

Zdravím, v zahradničení jsem začátečník, loni jsme postavili rodinný domek a od letošního jara začínám budovat zahrádku a samozřejmě mi nechybí skleník. Zatím pěstuji pouze rajčata. A k nim bych se ráda zeptala, jak je to s vyštipováním. Na internetu jsem se dočetla, že je nutné vyštipovat pouze rajčata tyčková, nikoliv keříčková, ale v tom je ten problém. Zakoupila jsem si keříčková rajčata a nyní z nich mám ve skleníku rajčatový prales. Jak to tedy je? Také tam píšou, že se obejdou bez opory, protože jsou nízká, no moje mají metr a půl, tak nevím. Jsou to opravdu keříčková rajčata, navíc jsem si koupila i rajčata datlová a koktejlová, se všemi mám stejný problém. Můžu je nechat volně růst nebo se tím vyčerpávají?

Adresa příspěvku
Připojit reakci   
stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
host - 82.5 (?), 21.6.2018 12:59, zobrazeno: 17706x

Dobrý den, chtěla bych požádat o radu. Během posledních 14 dnů začaly plody okurek ve skleníku během růstu měnit barvu - stávají se z nich okurky dvoubarevné (viz. obrázek). Na počátku má okurka standartně tmavě zelenou barvu a během růstu se začne objevovat barva světle zelená. Můžete mi prosím poradit, čím toto je? Děkuji V. Duníková

barva okurek
barva okurek
Adresa příspěvku
Připojit reakci
   
Darina2152 - (15) - 253.174 (?), 21.6.2018 16:39

Podle mě je to horkem - okurky jsou přehřáté.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 206.19 (?), 22.6.2018 10:17

To asi není tím, protože ve skleníku máme hadovky na 2 místech - jedna je v pořádku a druhá má takovéto plody

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
host - 150.120 (?), 25.6.2018 8:38