Co je to za plevel a jak ho zničit?



Vrane - (8) - 72.238 (?)
18.9.2017 21:17
Dějuji za návod k likvidaci tohoto plevele. Jsem v tom asi začátečník. Co je prosím šintovačka a motyčkazín? A týká se ten příspěvek rdesna nebo laskavce? Děkuji.
Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   Předchozí příspěvky  |  1,  2,  3   
                     
host - 157.239 (?), 9.9.2017 13:22

Laskavec ohnutý?

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
Vrane - (8) - 72.238 (?), 15.9.2017 22:32
Možná.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
konvalinka - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (1285) - 240.228 (?), 15.9.2017 23:02

Ano laskavec. Já si ho asi navezla s hnojem, mám ho plnou zeleninovou zahradu. Samozřejmě vím - vytrhat, než se vysemení... jenže to kolikrát není v lidských siláchwink Vytrhala jsem, za týden tam bylo dalších tisíc semenáčků všude v zeleniněno

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 123.98 (?), 16.9.2017 10:27

Chce to jen včas přejet záhonek šintovačkou, likvidace malých rostlinek je nejefektivnější, pohýbáním vrchní malou vrstvou půdy se poškodí další klíčící semena, které tímto zásahem zaschnou. Časová náročnost se dá měřit v minutách. Osobně nic nevytrhávám, nechávám ležet na nakypřené půdě, podle počasí, již druhý den neni z plevených rostlinek nic vidět. Zásada při této činnosti je, nepošlapat nakypřené s podseknutými rostlinkami, to znamená „couvat“!

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
konvalinka - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (1285) - 240.228 (?), 16.9.2017 11:50

To máte určitě pravdu, pokud vám nevyraší jako mě, v milionu rostlinek svazenky a afrikánů...wink

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 167.132 (?), 16.9.2017 17:38