Ředění slivovice



host - 140.113 (?)
8.12.2012 19:17

přesně tak dělá to vápník ve vodě. Pokud se vám to stane a zákal nezmizí sám hodte do flašky tabletu živočišného uhlí a jak se rozpustí protřepat a do dvou dnů je zákal pryč. Pak je však nutno pálenky přelit přes filtrační papír. Bohužel aktivní uhlí odstraní částečně i ovocnou chut.

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

Alkohol esence - vše pro domácí výrobu lihovin, piva i vína včetně kvasnic, aromat, filtrací, soudků.
   Předchozí příspěvky  |  1,  2,  3,  4,  5  >   
            
host - 140.113 (?), 8.12.2012 19:17

přesně tak dělá to vápník ve vodě. Pokud se vám to stane a zákal nezmizí sám hodte do flašky tabletu živočišného uhlí a jak se rozpustí protřepat a do dvou dnů je zákal pryč. Pak je však nutno pálenky přelit přes filtrační papír. Bohužel aktivní uhlí odstraní částečně i ovocnou chut.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 59.151 (?), 6.12.2008 22:13

Nejsem odborník, ale zkušenost už nějakou mám.Ředím vždy obyčejnou chlor. vodou z vodovodu a nemám žádný problém.Je důležité mít zhruba stejnou teplotu vody a přidávat ji pomalu za stálého mícháni, třeba i hadičkou.Pokud už se to stane, tak to není žádná pohroma, stačí dát pálenku pár dnů na mráz..Už jsem ředil pod 50% sliv. i jab. Zdravím

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
082m - (10) - 64.186 (?), 7.12.2008 22:03

Pokud se mohu přidat k diskusi tak já ředím pouze dest. vodou. Vodu kupuji v lékárně kde ji destilují v koloně ze skla - možná ji v jednom diskusním příspěvku označují jako potravinářská. Rozhodně bych nepoužil vodu která je označena jako technická což je odpadní proukt při výrobních procesech kde se používá chlazení. Voda ze studánek a vodovodu se dá použít jen pokud je měká. Vysrážené minerály pokazí vše.

Vlasta

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci