Destilační přístroj - sestrojení



   Předchozí příspěvky  |  1,  2,  3,  4,  5  >   
                     
host - 29.18 (?) 
1.12.2012 19:00

Dobrý den

děkuji za vaší reakci, jsem v tomhe začátečník, ale jestli to dobře chápu, tak tlak by měl vznikat v samotném vařáku a lázeň slouží jako zdroj tepla. Jinak jsem to nikde neviděl, mam to z doslechu, akorát jako vařák se používala hliníková banka od mlíka, a co se týče četby, vlákno - destilační přístroj- reakce 59.76 23.8.2012.

Každopádně pokud by jste mi mohl poradit byl bych Vám velice vděčný.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci   
Alkohol esence - vše pro domácí výrobu lihovin, piva i vína včetně kvasnic, aromat, filtrací, soudků.
                     
host - 45.252 (?), 4.12.2012 15:16

Stačí použít google a vyhledat "deslik" kde jsou rozsáhlé návody a příklady, ale i tu je v nejdelším vlákně X zmínek o jasném použití tlakové vody v dvojplášti. Z netlakové vody se v rozumném čase nedá prakticky nic destilovat, jak sám potvrzujete.Ale zkušenostem jiných navzdory se již poněkolikáté setkávám na netu s pokusy začátečníků destilovat v dvojplášti s netlakovou vodou... když už netlakově, tak jedině s rostliným olejem...

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 29.18 (?), 5.12.2012 20:43

Děkuji, teď už to nějak dovařím, a příští sezonu vymyslím něco jiného.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 169.36 (?), 18.9.2013 18:16

Dobrý den, prosím o radu zkušené.jsem připraven koupit hrnec 50l s poklicí.Poklice dosedá rovným rantlem na rovný rantl hrnce.Nevím.jestli to bude dostatečně těsnit, nebo jestli je potřeba mezi plochy nanést těstíčko.Možná se již dá sehnat odpovídající těsnění.Nemám ani šajnu, jaký v hrnci při destilaci vzniká přetlak.Můžete k tomu zdělit nějakou zkušenost? Děkuji-začátečník.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci