Co přidat k hotovému hruš. kvasu



klix - (8) - 234.136 (?) 
5.11.2018 12:19, zobrazeno: 2267x

Zdravím.

Dokvasil mi poslední sud s letníma hruškama (sirka nezhasne, CO2 téměř není cítit a včera jsem 7 dl kvasu dal na sporák a vzniklý plamen bez sirky se držel asi 25 sekund a měl cca 15 cm - pokud to dobře chápu, takhle nějak by ten plamen měl vypadat, ano?  jsem začátečník). Sud jsem poté uzavřel železnou sponou (jak dlouho to teď asi vydrží?). 

Nicméně kvasu je cca 100 l a nemám k němu co přidat (ani od známých), abych se dostal na minimum 150 l, které berou ve všech okolitých pálenicích. Napadlo mě vzít 50 l hruškového kvasu, který mi v léte zoctnatěl do samostnatné nádoby s tím, že by se to smíchalo až v kotli u samotné destilace. Nevím ale, jestli se tím původní kvas neskazí.

Co byste mi poradili?

Adresa příspěvku
Připojit reakci   
Alkohol esence - vše pro domácí výrobu lihovin, piva i vína včetně kvasnic, aromat, filtrací, soudků.
   
Daník - Zlatý Zahrádkář .Zlatý Zahrádkář. (789) - 186.2 (?), 5.11.2018 12:36

Jistěže zkazí. Objednejte se na 150kotel a přijeďte se 100, že vám 50l zoctovatělo. Normálně vás vezmou. Já o víkendu přijel na 150l kotel se 4 bečkami po 50 a 2 šly do kotle, zbytek na kompost. Výsledek je 5l 62% tedy asi 6l 48% hruškovice

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
klix - (8) - 234.64 (?), 5.11.2018 15:28

s tímhle mám právě špatnou zkušenost, v létě jsem takhle vezl meruňky a až v pálenici jsem zjistil že jich je jenom 100 l (blbec jsem si myslel že je to 200 l sud a tutíž že ich tam je 200 l), chtěl jsem i připlatit ale nevzali mi to, prý tam mám doplnit nějaký další kvas... zkoušet to takhle s jinou pálenicí mi přijde zbytečný risk..napadlo mě, že bych to dolil vodou (cukrová voda se přece do kvasu běžne dává), je to kravina?

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
zahrada.cz
Informace o serveru | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz