Připojit reakci
Text příspěvku, ke kterému připojujete reakci:

Samozřejmě, že nemůžu hodnotit ty dva výše zmíněné produkty když jsem je nepil..., a ani pít nikdy nebudu. A to ani kdyby stály 5x méně!
*
To moje založení tohoto vlákna bylo spíš jen takový test, čemu všemu jsou lidé schopni uvěřit, co dokáže marketing a klamavá až lživá reklama.
Jak se neodhalí zjevné lži a popírání základních destiláterských a ovocnářských pravidel. Dost zarážejíci je to zde na zahradě, když někdo obhajuje myrobalány.
*
Další věc je, že když nějaký výrobce už jednou lže, podvádí, uvádí lidí záměrně v omyl ztrácí u mně absolutně důvěryhodnost.
Není to až zas tak vzácný jev, ale tento případ je obzvlášť křiklavý díky té ceně a těm argumentům kterou je tato podepřena.
Přečetl jsem toho hodně, ale Kleiner je v tom směru skutečně nepřekonaný. Nebo nepřekonatelný.

P.S. Koukněte třeba na Jelínkovy netradiční destiláty na jejích webu.
(I když je moc nemusím).
Na jejich popis, postup výroby. Vše jasně, stručně srozumitelně popsáno. Žádné tlachy, lži a manipulace. A tak to mají všichni seriozní výrobci.
Teda aspoň podle mně, protože jak jsem tak četl některým se to i líbí jak jsou podváděni.

Rafael.

Text příspěvku:*
Při psaní textu neukončujte jednotlivé řádky, text se v odstavci zalamuje automaticky.
Obrázek:
Vybrat soubor:
Název:
Popis:
Vkládat lze pouze obrázky typu JPEG a PNG. Maximální rozlišení obrázku je 12 megapixelů (4920x3218 obrazových bodů). Maximální možná velikost obrázku je 10 MB.
Kontrolní řetězec:*Sečtěte prosím číslo 19 a číslo 19.
Výsledek vložte do následujícího políčka:
* Bez vyplnění políček zvýrazněných tučným písmem nebude možné formulář odeslat.
zahrada.cz
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika