Připojit reakci
Text příspěvku, ke kterému připojujete reakci:

Mr Bigggg: neposunulo by to nič ďalej, lebo kvalita produktu, resp. hodnota čokohoľvek je presne taká akú mu prisudzuje zákazník, ktorý pod vplyvom objektívnych alebo subjektívnych faktorov vyhodnocuje. úsmevný príklad, keď pred rokmi moja spolužiažka ocovi zobrala fľašu vína na opekačku, ktorú mál starší pán odloženú na večer. nejaké víno neviem z akého roku, akého výrobcu, hrozne drahé a neskutočne kvalitné. dievča víno vypilo a na otázku, či mu chutilo odpovedala, že bolo hnusné, kyslé a nechutné a druhykrát si radšej pôjde kúpiť do obchodu sama, lebo na oca sa nedá spoľahnúť. po rokoch sa z toho smiala, čo urobila. 

surstroming je švédska národná pochúťka. sú to kvasené slede, z ktorých celý svet grcia. niekoľkonásobne drahšie ako "obyčajné chutné slede". pochúťka vznikla tak, že rybárom sa na lodi pokazili ryby a aby si zachránili život, tak kráľovi povedali, že je to niečo špeciálne a delikatesa. uveril. jednoducho vytvoriť ilúziu, že niečo je výnimočné a realizovať to na trhu, je super marketing a ja osobne neobdivujem kvalitu produktu, ale šikovnosť ľudí a myšlienku upliesť z hovna bič, aj keď sa to vraj nedá :)

dobrú chuť :)

Text příspěvku:*
Při psaní textu neukončujte jednotlivé řádky, text se v odstavci zalamuje automaticky.
Obrázek:
Vybrat soubor:
Název:
Popis:
Vkládat lze pouze obrázky typu JPEG a PNG. Maximální rozlišení obrázku je 12 megapixelů (4920x3218 obrazových bodů). Maximální možná velikost obrázku je 10 MB.
Kontrolní řetězec:*Sečtěte prosím číslo 13 a číslo 15.
Výsledek vložte do následujícího políčka:
* Bez vyplnění políček zvýrazněných tučným písmem nebude možné formulář odeslat.
zahrada.cz
Informace o serveru | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika