p. Vyslouzil: skúsim ísť úplne do inej kategórie, ale ide to ruka v ruke s drahým alkoholom. hodinky. hriešne drahé a nenájdete tam logiku. strojček buď sériový alebo ľahko upravený, nič zaujímavé ale markting vytvoril príbeh a ilúziu a predávajú sa, nájdu si svojho majiteľa a cieľovú skupinu, aj keď ja v tom "hodnotu" nevidím, ani logiku nie. ale aj tu platí, kto chce tak tomu chápe, kto nechce, tak nikdy nebude.
ináč aj ten alkohol. môže to byť myrabalánovica, ale keď niekoho dokážete presvedčiť, že je tých plodov málo, rastu v špeciálnej oblasti, lebo len okolo toho rybníka sa tvorí taká typická hmla, ktorá dáva plodom špecifickú príchuť, tak pre niekoho je ten alkohol špecifický a hodný tej ceny, tak ako pre niekoho iného je káva, ktorú zožerú kravičky špecialného plemena niekde na ostrove a pozbiera sa z ich exkrementov a špeciálne sa upraží, pomelie sa a predáva za hriešne peniaze a domorodci sa možno z toho smejú :) vo veľa veciach netreba hľadať logiku :)