Při poskytování těchto stránek nám pomáhají soubory cookie. Používáním stránek s tím vyjadřujete souhlas.
Další informace.
Ú v o d n í   s t r á n k a  |  Reklama   
Zahradní domky.cz
Chatky, zahradní domky a domky na nářadí, dodání po celé ČR.
Nábytek Vladeko
Dřevěný zahradní nábytek, doprava po ČR zdarma

Při vkládání příspěvků prosím respektujte pravidla pro vkládání příspěvků. Pro vyhledávání obchodů, poskytovatelů služeb a nejvýhodnějších cen použijte internetové katalogy, srovnávače a vyhledávače, pro inzerci pak specializované inzertní a aukční servery.
Připojit reakci do diskuze Distillery Kleiner, zajímavý marketing nebo si jen dělají srandu?
Text příspěvku, ke kterému připojujete reakci:

mňa by zaujímalo, ktorý ekonóm toto zlaté pravidlo formuloval, či sa zaoberal fiškálnou, monetárnou politikou alebo skôr či to bol manažér alebo niekto z marketingu a pod. chcel by som sa dozvedieť viac o základnom ekonomickom pravidle :) viem len, že svojim produktom má podniateľ zasiahnúť určitú cieľovú skupinu ľudí a toto je veľmi dobrý marketingový plán a biznis model s prihliadnutím na viacero faktorov.  kto chce, uverí. kto nechce, tak bude písať o krachu. btw. kto povedal, že sa tak drahá slivovica nemôže ľahko predávať?! :)

Text příspěvku:*
Při psaní textu neukončujte jednotlivé řádky, text se v odstavci zalamuje automaticky.
Obrázek:
Vybrat soubor:
Název:
Popis:
Vkládat lze pouze obrázky typu JPEG a PNG.
Maximální rozlišení obrázku je 12 megapixelů a rozměry 4920x3218 obrazových bodů.
Maximální možná velikost obrázku je 10 MB.
Souhlas autora:*Jako autor příspěvku souhlasím s jeho časově neomezeným zveřejněním na serveru ZAHRADA.cz
Kontrolní řetězec:*Sečtěte prosím číslo 12 a číslo 10.
Výsledek vložte do následujícího políčka:
* Bez vyplnění políček zvýrazněných tučným písmem nebude možné formulář odeslat.
Stránky: 1, 2, 3, 4, 5   

Distillery Kleiner, zajímavý marketing nebo si jen dělají srandu?


host - xxx.xxx.139.99 (?)
10.2.2017 16:40, počet návštěv: 25042
Přejít na: tento příspěvek (zjistit adresu)

Citace:

„Nemáme vlastní sady, ale potřebné převážně divoké a volně rostoucí ovoce, které roste podél lesů a polí všude kolem nás, vykupujeme od nasmlouvaných sběračů, se kterými spolupracujeme již řadu let,“ vysvětluje Jan Kleiner, zakladatel a majitel Distillery Kleiner. Palírna se zaměřuje výhradně na jednoodrůdové destiláty, k jejím tradičním produktům patří například pálenka ze švestky kulatky (Silver Plum) nebo špendlíku divokého (Wild Pin). Ovoce se nejprve odpeckuje, zpět do kvasu se přidává jen zhruba 1–2 % rozdrcených pecek. Fermentace probíhá v 1000l nádobách, a to dlouhých 9 měsíců. Následuje destilace na trojstupňové rektifikační koloně, poté se destilát nalije do speciálních kameninových nádob, do nichž se dříve ukládalo víno. V těch pálenka odpočívá minimálně tři roky, teprve pak se stáčí. „Od sklizně ovoce až po finální ovocný destilát tedy uplyne minimálně 1365 dnů,“ shrnuje Jan Kleiner.

Kleiner Silver Plum 0.7L 43%  - 1 490,00 Kč
*
*
Ovocná pálenka od českého výrobce Kleiner. Varianta Wild Pin (divoký špendlík) byla na trh uvedena v říjnu roku 2015.
Wild Pin byla fermentována včetně pecek po dobu 270 dní. Poté byla uložena v kameninových nádobách na 3 roky do sklepení, kde pěkně uzrála.

Kleiner Wild Pin 0,7 l 43% - 1 470, 00 Kč
*
Co si o tom myslíte?

Rafael.

Připojit reakci   
recepty na vaření, uzení, zavařování, vína, destiláty
   

Distillery Kleiner, zajímavý marketing nebo si jen dělají srandu?


vyslouzil (17102) - xxx.xxx.236.1 (?)
10.2.2017 20:11
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)

Když to někdo koupí, proč ne?
Poptávku po kvalitní slivovici za slušnou cenu od poctivých pěstitelů to může jen zvýšit.

Připojit reakci
      

Distillery Kleiner, zajímavý marketing nebo si jen dělají srandu?


bunny (748) - xxx.xxx.67.176 (?)
10.2.2017 20:47
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)

zaujímavý marketing a veľmi dobrý manažment. myslím, že takých firiem bude pribúdať, akurát neviem ako dlho bude diera na trhu a potenciál predávať podobné produkty, ale je to veľmi šikovné a v dobrom závidím tým ľuďom :) toto úspešné celkom určite bude. akurát neviem, či to zvýši dopyt po kvalitnej slivovici od poctivých pestovateľov :)

Připojit reakci
   

Distillery Kleiner, zajímavý marketing nebo si jen dělají srandu?


host - xxx.xxx.236.138 (?)
10.2.2017 23:59
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)

Základní ekonomické pravidlo zní: Vyráběj si co chceš, ale koukej to snadno prodat. Prodávat sedmičku 43% ního destilátu za deklarovanou cenu 1470 Kč vidím jako problém. Prostě nemají šanci a brzy zkrachují, pokud ovšem nemají novou technologii výroby ovocných destilátů, ta by jim určitou možnost dávala. Ta především spočívá ve vyšších výtěžcích a vyšší kvalitě. Existuje. slosar-petr@seznam.cz

Připojit reakci
      

Distillery Kleiner, zajímavý marketing nebo si jen dělají srandu?


bunny (748) - xxx.xxx.67.176 (?)
11.2.2017 7:34
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)

mňa by zaujímalo, ktorý ekonóm toto zlaté pravidlo formuloval, či sa zaoberal fiškálnou, monetárnou politikou alebo skôr či to bol manažér alebo niekto z marketingu a pod. chcel by som sa dozvedieť viac o základnom ekonomickom pravidle :) viem len, že svojim produktom má podniateľ zasiahnúť určitú cieľovú skupinu ľudí a toto je veľmi dobrý marketingový plán a biznis model s prihliadnutím na viacero faktorov.  kto chce, uverí. kto nechce, tak bude písať o krachu. btw. kto povedal, že sa tak drahá slivovica nemôže ľahko predávať?! :)

Připojit reakci
         

Distillery Kleiner, zajímavý marketing nebo si jen dělají srandu?


host - xxx.xxx.144.38 (?)
11.2.2017 7:44
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)

Dobrý den Bunny. Naprosto s vámi souhlasím. Psát předem o krachu je dle mého stejné, jako nás kdysi učili, že kapitalismus nesporně brzy zanikne sám od sebe. Stanislaw

Připojit reakci
            

Distillery Kleiner, zajímavý marketing nebo si jen dělají srandu?


vyslouzil (17102) - xxx.xxx.236.1 (?)
11.2.2017 8:11
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)

To zkrachování je myšleno obrazně. Nemusí jít o rodinnou firmu, třeba je to odnož něčeho většího - nějakého Agro-cosi. Zkoušejí nový projekt, třeba se chytí, třeba ne. Když to nevyjde, nevadí, zkusí se něco jiného. Já za sebe si myslím, že ten projekt nevyjde, protože i piják tvrdého má svůj jazyk a umí počítat. Ale mohu se mýlit. 
   A já můžu klidně říkat:" Je vám pětistovka za litr moc? Podívejte, Kleiner prodává sedmičku za trojnásovek!"  A jsem za lidumila.

Připojit reakci
   

Distillery Kleiner, zajímavý marketing nebo si jen dělají srandu?


PP. (5383) - xxx.xxx.9.135 (?)
11.2.2017 8:20
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)

Myslím, že jsou to pusté žvásty. Kde seženou tolik špendlíků? Kde vezmou ty kameninové nádoby, co v nich bývalo víno? To někde existuje? Co je to za speciální švestky? Prostě nasypou do kádí co se dá, vypálí, dochutí nějakým aromatem v lepším případě. V horším koupí nějaké pochybné destiláty, slejou a zase dochutí. Zbytek jsou jen moderní marketinkové kydy.

Připojit reakci
      

Distillery Kleiner, zajímavý marketing nebo si jen dělají srandu?


host - xxx.xxx.139.99 (?)
11.2.2017 8:30
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)

Vám nepřijdou divné ty švestky kulatky a divoké špendlíky. Divoce rostoucí...
Co to je?
Prachobyčejné myrobalány. A ty kulatky? Rád bych věřil, že mají na mysli durancie a ne zas nějaké modré myrobalány.
Kdo by si taky koupil za takový peníz destilát z tak podřádné suroviny?
Tak se to nazve tak nějak vznešeněji a zavádějicně...
Dále se na jedné straně chlubí odpeckováním, na druhé ponecháním pecek.
A úplná pecka je ta doba kvašení, devět měsíců. Něčím takovým se chlubit je úplně nad moje chápaní.
A pokud se někdo prezentuje takovými nesmysly a polopravdami, tak bych si u něho nekoupil ani sifon.
Koho to zajímá, tak nějaké čtení o Kleinerovi je např. tady.

Rafael.

Připojit reakci
         

Distillery Kleiner, zajímavý marketing nebo si jen dělají srandu?


host - xxx.xxx.187.150 (?)
11.2.2017 11:57
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)

Není to zajímavý marketing, je to promyšlená manipulace.Cena a kvalitní obal a hlavně destiláty z "divoce rostoucích druhů ovoce" odpozorovány z Tyrolska, ostatní nějak "skoulíme", vždyť jsme k tomu "přičuchli" v pěstitelské pálenici.Teď jen nějakého "novináře", dostat se na - Novinky-a můžeme se smát a plácat po zádech.

K čemu vlastní sady, jak Žufánek, Jelínek a další.

Jan z pod Javorového

Připojit reakci
            

Distillery Kleiner, zajímavý marketing nebo si jen dělají srandu?


host - xxx.xxx.3.102 (?)
11.2.2017 19:31
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)

Celkem zábavné je, že ten tyrolský destilát ze špendlíků se prodává (prodával?) v řetězci Norma za nějakou celkem lidovou cenu, už nevím přesně kolik. Nebylo to špatné, ale např. jednodruhová grappa mi chutnala daleko víc. Kořalky ovšem piju jen velmi zřídka zřídka, tak to asi nejsem schopen kvalifikovaně posoudit - ani sebedražší koňak u mě nevítězí nad povedenou meruňkovicí.

Připojit reakci
                           

Distillery Kleiner, zajímavý marketing nebo si jen dělají srandu?


host - xxx.xxx.149.199 (?)
12.6.2017 23:18
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)

Tak jsem to taky myslel. Ty ovocné lihovary s vlastními sady...

Dokážu si celkem reálně představit, že si nějaký drobný nadšenec ze severu zajede na jih a koupí si tam, nasbírá samosběrem pár metráků meruněk na zkvašení.

Co si ale představit moc nedokážu je to, když si někdo ze severu objedná, nasmlouvá, dodávku několika tun..., co v tom vše bude..., a v jakém stavu to dorazí...???

Rafael.

Připojit reakci
                           

Distillery Kleiner, zajímavý marketing nebo si jen dělají srandu?


host - xxx.xxx.19.119 (?)
13.6.2017 12:01
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)

Taková perlička … aby to nebylo jen na té Moravě, Slezku či Valaších … od loňského roku je, v Praze (na usedlosti Salabka) v provozu „PRVNÍ PRAŽSKÁ PALÍRNA“, (do té doby totiž stačily ostatní firmy - mající sídlo v Praze - zabývající se destilací alkoholu - ať ve velkém či v drobném podnikání, zkrachovat!!) proto ta známka PPP. Také deklaruje, že bude exkluzivní značkou …  max. serie 200 lahví od dané suroviny. K dostání či ochutnávce budou pálenky na bázi vinné révy a ovoce. Také likéry - griotka, ořechovka a cassis. Na křest první produkce si pozvali dvojici Michaela Kocába a Chantal Poullain. Tak jsem zvědav, jak si povedou dále.

Připojit reakci
      

Distillery Kleiner, zajímavý marketing nebo si jen dělají srandu?


Ivan Hlavatý (3983) - xxx.xxx.114.80 (?)
11.2.2017 9:02
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)

Každý má občiansky preukaz a zopár neurónov v lebke, aby si zhodnotil či si produkty danej firmy za danú cenu kúpi alebo nie. Firma minimálne dosiahla, že sa o nej (aj tu) hovorí. Ešte dodatok: nejedná sa o absurdity demokracie, kapitalizmu či trhu, je to len a len o absurditách v hlavách nás - ľudí, systém ľudskú blbosť nevyrieši.   IH

Připojit reakci
         

Distillery Kleiner, zajímavý marketing nebo si jen dělají srandu?


bunny (748) - xxx.xxx.67.176 (?)
11.2.2017 9:22
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)

problém je, že sa na to pozeráte z hľadiska pravda/lož, resp. či si to niekto kúpi za tú cenu a to je úplne chybný pohľad. pozrite sa na to z pohľadu vstupných nákladov, resp. investícii do sadu, prenájmu pôdy, pestovateľskej činnosti a pod. pozrite sa na to z hľadiska výrobných a skladovacích kapacít a v nekonečnom rade zamerajte sa na cieľovú skupinu zákazníkov a odbytové kanály. toto si nekúpi bežný človek, aby to vychľastal doma. je veľa oblastí v čr a sr, kde je potenciál daný produkt predávať. okolie karlových varov, krkonoše. tatry, kúpeľné mestá a pod. kde klientela chce ochutnať miestne špeciality, veľmi solventná klientela. určite každý z vás dostal niekedy darček - fľašu a verte, že človek, ktorý vám ju dal, tak zrejme nikdy v živote tak drahý alkohol nepil. toto je veľmi dobrý projekt, akurát sa na to treba pozrieť inými očami :) 

mne stále chodí po rozume "z hovna bič neupletieš", ale dá sa to :)

Připojit reakci
            

Distillery Kleiner, zajímavý marketing nebo si jen dělají srandu?


vyslouzil (17102) - xxx.xxx.236.1 (?)
11.2.2017 9:34
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)

Ano, existují drahé destiláty, který si člověk nekupuje, i kdyby na ně měl, jen je dostává. Ale musí to být podložené kvalitou. Diplomatico nechlemtám každý den, ale když ho spolknu, řeknu, "Jo, tu cenu chápu". Myrobalánovice i v pozlacené lahvi bude jen myrobalánovice.

Připojit reakci
               

Distillery Kleiner, zajímavý marketing nebo si jen dělají srandu?


bunny (748) - xxx.xxx.67.176 (?)
11.2.2017 9:45
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)

p. Vyslouzil: skúsim ísť úplne do inej kategórie, ale ide to ruka v ruke s drahým alkoholom. hodinky. hriešne drahé a nenájdete tam logiku. strojček buď sériový alebo ľahko upravený, nič zaujímavé ale markting vytvoril príbeh a ilúziu a predávajú sa, nájdu si svojho majiteľa a cieľovú skupinu, aj keď ja v tom "hodnotu" nevidím, ani logiku nie. ale aj tu platí, kto chce tak tomu chápe, kto nechce, tak nikdy nebude. 

ináč aj ten alkohol. môže to byť myrabalánovica, ale keď niekoho dokážete presvedčiť, že je tých plodov málo, rastu v špeciálnej oblasti, lebo len okolo toho rybníka sa tvorí taká typická hmla, ktorá dáva plodom špecifickú príchuť, tak pre niekoho je ten alkohol špecifický a hodný tej ceny, tak ako pre niekoho iného je káva, ktorú zožerú kravičky špecialného plemena niekde na ostrove a pozbiera sa z ich exkrementov a špeciálne sa upraží, pomelie sa a predáva za hriešne peniaze a domorodci sa možno z toho smejú :) vo veľa veciach netreba hľadať logiku :) 

Připojit reakci
            

Distillery Kleiner, zajímavý marketing nebo si jen dělají srandu?


host - xxx.xxx.157.239 (?)
11.2.2017 9:35
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)

...něco jako Kopi Luwak?

Připojit reakci
               

Distillery Kleiner, zajímavý marketing nebo si jen dělají srandu?


Mr Bigggg (2592) - xxx.xxx.173.17 (?)
11.2.2017 12:08
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)

Obětoval jste někdo ty peníze a ochutnal to? To by jistě posunulo tuto diskuzi dál.

                    Vladimír

Připojit reakci
                  

Distillery Kleiner, zajímavý marketing nebo si jen dělají srandu?


bunny (748) - xxx.xxx.67.176 (?)
11.2.2017 12:34
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)

Mr Bigggg: neposunulo by to nič ďalej, lebo kvalita produktu, resp. hodnota čokohoľvek je presne taká akú mu prisudzuje zákazník, ktorý pod vplyvom objektívnych alebo subjektívnych faktorov vyhodnocuje. úsmevný príklad, keď pred rokmi moja spolužiažka ocovi zobrala fľašu vína na opekačku, ktorú mál starší pán odloženú na večer. nejaké víno neviem z akého roku, akého výrobcu, hrozne drahé a neskutočne kvalitné. dievča víno vypilo a na otázku, či mu chutilo odpovedala, že bolo hnusné, kyslé a nechutné a druhykrát si radšej pôjde kúpiť do obchodu sama, lebo na oca sa nedá spoľahnúť. po rokoch sa z toho smiala, čo urobila. 

surstroming je švédska národná pochúťka. sú to kvasené slede, z ktorých celý svet grcia. niekoľkonásobne drahšie ako "obyčajné chutné slede". pochúťka vznikla tak, že rybárom sa na lodi pokazili ryby a aby si zachránili život, tak kráľovi povedali, že je to niečo špeciálne a delikatesa. uveril. jednoducho vytvoriť ilúziu, že niečo je výnimočné a realizovať to na trhu, je super marketing a ja osobne neobdivujem kvalitu produktu, ale šikovnosť ľudí a myšlienku upliesť z hovna bič, aj keď sa to vraj nedá :)

dobrú chuť :)

Připojit reakci
Pokračování této diskuze (další příspěvky) >> | 1, 2, 3, 4, 5   
Založit nové téma Nápověda
  Název diskusního téma   Počet příspěvků   Datum   Počet návštěv
Domácí ořechovice11226.6.2019197596
Kvas z mandarinek1923.6.20191893
Zapach dymu623.6.20191415
Z ceho udelat visnovku1322.6.20191122
borovička717.6.201919963
Slivovice jak poznat archív109.6.20199824
Malinovice, Banánovice, Melounovice177.6.201927101
Zakalovanie slivovice pri druhom paleni730.5.20191259
Koňak, brandy, vínovice a jiné ušlechtilé destiláty2730.5.201934873
Pálenka z mladých smrčků230.5.2019886
Turbo kvasnice3519.5.20198014
Palenka z exotickeho ovoce1012.5.201921327
Destilace na polské koloně, zápach výstupu, teploty?544.5.201930190
Pálenka zo sorbitolu61.5.2019976
Škrábavost pálenky4727.4.201960759
Archivace slivovice427.4.2019805
Jak rychle vypeckovat švestky423.4.2019693
destilační přístroj104915.4.20191428862
Lze využít drtič větví i na ovoce?2912.4.201948789
Zápach v trnkovici po lihu86.4.20191719
Délka prokvašení kdoulového kvasu74.4.20191879
Aroma slivovice364.4.201910750
Palenka z datli?92.4.20196141
Ochutnávka Radimov623.3.20191838
Stojanek na cedění kvasu 1721.3.20194624
Modry povlak na Broskvovici719.3.2019910
Parciální fermentace518.3.20191181
Ananasový kvas214.3.2019839
Kvas z mirabelek2011.3.201913408
Kvasenie a palenie manga710.3.20191283
Dřinka - použití229.3.201930235
Destilace - základní dotazy497.3.201915604
Test na metanol8025.2.201989124
3D pálení2323.2.20194461
Koupě automatické pálenice 11021.2.201939031
Jablkovy kvas meranie cukru6919.2.201917185
Posudzovanie ovocného kvasu617.2.20191814
Odpeckovač317.2.20191037
Ryngle vhodné k pálení1315.2.20192659
Kvas přes zimu1012.2.20192726
Další diskuze: 1, 2, 3, 4, 5 >  
Další diskuze na téma najdete na serveru Kulináři.cz.
Kulinářské fórum - recepty na vaření, uzení, zavařování, vína, destiláty
Elektrická udírna z Mountfield16.6.2019
Litinový hrnec15.6.2019
Proč mi nechytají víčka?15.6.2019
Litinový hrnec15.6.2019
Elektrická udírna z Mountfield14.6.2019
Další příspěvky > 
Úvodní stránka | Informace o serveru | Podmínky užívání | Reklama
(c) Lupo Media s.r.o. 1999 - 2019
Jak Google využívá data, když používáte weby nebo aplikace našich partnerů