|
Seřízení pily Husqvarna
|
|
|
|
|
|
|
host - 26.238 (?) 11.6.2006 15:39, zobrazeno: 89710x
Zdravím,potřebuji poradit.Koupil jsem si pilu zn.Husqvarna přes internet a pokud ji chci seřídit po záběhu,provedou mi to zdarma v místním servisu,nebo se to platí a kolik asi?Díky za odpovědi.
Adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 221.60 (?), 12.6.2006 16:05
Předpoklady pro správné nastavení: čistý vzduchový filtr, čerstvé palivo - ne starší 14 dnů, teplý motor asi 5 min. v provozu, správně nainstalovaná řezná souprava - napnutí řetězu a ostrost. Provést základní nastavení karburátoru - většinou to bývá 1 a 1 otáčka od opatrně zašroubované trysky a potom vytočit. Ale pozor není to pravidlo, proto to zjistěte z návodu na obsluhu. Karburátor má 3 seřizovací šrouby. T - nastavuje se volnoběh , měl by být nastaven tak, aby motor neshasínal a naopak se nepohyboval řetěz. L - nastavení bohatosti - nastavuje se tak, že od základního nastavení otáčíme na obě strany až má motor nejvyšší otáčky a potom otevřeme o 1/4 otáčky ( doladíme volnoběh protože se tímto šroubem obohacuje nebo ochuzuje směs a tím se mění otáčky). H - touto tryskou nastavujeme max. otáčky pily - výkon. Při správném nastavení musí motor při plném plynu začít čtyřtaktovat, nesmí se vytáčet jakoby do ztracena. Takže pokud je výkon nízký, motor při max. otáčkách kouří a příliš brzo čtyřtaktuje je bohatost velká - pozor H se nesmí zašroubovat více jak 3/4 otáčky , nebezpečí zadření motoru(vycházím ze zákl. nastavení 1/1). Nakonec se vyzkouší akcelerace(při pomalé se otevře L o cca 1/8), výkon a volnoběh. Jestli nemáte jistotu správného nastavení, ale chcete si to pouze ověřit, tak barva elektrod svíčky by měla mít světle cihlovou barvu, může trochu přecházet do běla - dle použitého oleje. Samozřejmě, že je lepší když to provede odborník s otáčkoměrem (v návodu by měly být uvedeny max. a volnoběžné otáčky). J.S.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 31.157 (?), 26.6.2006 10:19
host xy mam husqarnu 61 rv 1963 .Roky pracovala v lese potom rezala siahovinu .je značne opotrebovana no aj tak reže na svoje opotrebenie neskutočne.Problem je s karburatorom Tilson ,kde sa mi nedarí nastaviť spodnu membranu je to len prihýbanim spodneho vahadla (pliešku) Raz dáva paliva moc alebo málo zakaždým ho treba montovať von pozná nikto spolahlivejší sposob .dakujem.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
host - 221.60 (?), 26.6.2006 20:05
Jak popisujete přihnutí plíšku, tak já jsem s tímto neměl nikdy dobrou zkušenost, vždy bylo lepší a jednodušší vahadlo vyměnit a s ním jehlu, pružinu, příp. membránu. Nahnutím se mění tlak na jehlový ventil resp. membránou a funkce se úplně rozhodí - někdy se to trefí, ale to tak jenom pro sebe, ale ne někomu opravovat. Tillotsony jsou spolehlivé karburátory, ale po takové době bych doporučil prověřit celkovou funkčnost, pročistit ultrazvukem, nebo alespoň tlakem vzduchu po předchozím prostříknutí odstraňovačem pryskyřic. J.S.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 221.60 (?), 1.7.2006 21:13
Nevím co jste doposud vyměnil, nebo vůbec co jste udělal. Jestli to co jsem Vám popsal, tak v běžných podmínkách se namontuje karburátor, provede se základní seřízení a po odvzdušnění - to se pojeví několikerým zhasnutím motoru při startu se nastaví karburátor a mělo by to fungovat. Ještě můžete mít poškozená sedla trysek H a L . Tato vada se projevuje tak, že po nastavení je vše O.K., ale potom se změní nastavení a je nutno provést korekci a tak to jde pořád dokola. Sedla se poškodí velkým dotažením šroubů trysek na toto pozor, při ověření nastavení karburátoru zašroubovat s citem. Tento problém je nutno řešit výměnou karburátoru, nebo jeho tělesa. J.S.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
Pokračování této diskuze (další příspěvky) | 1, 2
|
|
|
|
|
|
|