Problémy po delším odstavení stroje se spalovacím motorem



Moon - (22) - 128.23 (?)
25.4.2017 4:12

   Dobré ranko. Milý příteli, jste se spletl, já nejsem ten co má problém z Vašimi přestávkami v pracovním procesu. Ani jsem nechtěl nikoho urazit. Možná jste přehlédl, ale závěrem jsem psal, aby Ti, kterých se to týká, brali článek s humorem. Ostatní mé příspěvky, krom prvotní otázky, jsou názorem lidí co se starají o výrobu paliva.

   Jak jsem si přečetl, tak jste včera vyčistil 5x karburátor. Píšete, že to způsobil starý mix. Já přeci netvrdím, že starý mix nemůže ucpat karburátor, jen si dovoluji tvrdit, že karburátor se může ucpat i třeba špínou z kanistru, nebo pilinou, kterou vítr foukl do sání při čištění filtru, nebo velkým množstvím oleje v benzínu, nebo zkrátka něčím jiným a to může být ta nejčerstvější směs a stejně to je na nic. Vy tvrdíte, že se mašinky zadřou, či jinak poškodí při použití staré směsi. No a já si dovoluji tvrdit, že při namíchání staré s mladou směsí a to v poměru cca 1 ku 3 se nic nestane. Mám to vyzkoušené dlouholetou praxí. Nejsem sám, kdo takto bez problému řeší starty po odstávce mašinky. Nevím jak starou směs paliva považujete za starou, ale myslím, že když bude v plném kanistru, pečlivě uzavřeném, tak ti technici z Parama a Polari mají pravdu.

   Závěrem. Jsem přesvědčen na sto procent, že odmítnutí záruky z důvodu použití staré směsi je ve velké většině jen bohapustá výmluva. Prosím, tímto výrokem nechci tvrdit a netvrdím, že Vy takto jednáte. Určitě je na zvážení každým uživatelem jak se bude chovat ke svým strojům. Určitě je lepší být přehnaně opatrný. Já osobně z dvoutaktního jednoválce vědu dělat nebudu. Ti technici z Parama a Polari se schodli, že ve směsi je důležitější olej. Netvrdili, že kvalita benzínu není důležitá. Tím mě osobně potvrdil to podle čeho jednám od roku 1989, kdy jsem musel začít pracovat.

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   Předchozí příspěvky  |  <  6,  7,  8,  9,  10  >   
                     
Moon - (22) - 128.23 (?), 24.4.2017 19:16

   Dobrý podvečer pánové debatující.

   Musím se Vám omluvit za tu hrubou chybu ve slově kritika. Promiňte, čeština není můj mateřský jazyk.

   Ano máte pravdu, kdybych se lépe učil nemusel jsem se dřít s pilou.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 222.11 (?), 25.4.2017 4:34

Pane Moon Moon, když jste vstoupil do diskus, tak jsem si řekl, ten chlap neni z Česka. Váš vstup měl určitou noblesu a říkal jsem si, chlapec brzy narazí. Toto je v Česku běžné a ani v minulosti to nebylo jiné. Už téměř před sto lety jeden karlovarský lékař řekl, že je to normální česká prasárna. Šmírovat a dávat rány pod pás, to je v Česku na každém portálu zcela běžné. Že děláte chyby v pravopise, tak z toho si nic nedělejte i rodilí češi naflákají spousty chyb a vždy se najde někdo kdo toho okamžitě využije a hodí vám to na talíř, bylo by zajímavé znát jejich názor na češtinu v různých médiích, kde redaktoři a moderátoři s novinářským vysokoškolským vzděláním, také dělají jazykové chyby, kterých by se neměli dopuštět. Obyčejně nemá vzdělání vliv na to co člověk dělá. I chlap od těžkého kovacího stroje, může mít myšlenky a vjadřování na takové úrovni, že by mu je mohl leckterý filosof závidět.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
Moon - (22) - 128.23 (?), 25.4.2017 13:11

Děkuji.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 116.145 (?), 24.4.2017 18:31

Je 18.00 na dnes dosť.

Takže dnes sme u nás mali dohromady 5 karburátorov ktoré sa rozhodli nesprávať sa podľa odborného názoru miestneho benzínového guru.

  Ťažko je to vysvetľovať. 4 ks boli uloženky od jesene /podzimu/ a jedna píla bola čerstvo natankovaná nie čerstvým benzínom. Všetky po vyčistení  -plne funčné.

  Každý nech si to prebere ako chce.

  Ešte chcem povedať asi toto - verím že ten človek ktorý má problém s tým že som na nete o desiatej a aj na poludnie a dokonca aj po šiestej večer maká bez prestania od rána od 7.00 až do 19.00 ale my sme taký rozmaznaný že si dávame rôzne prestávky. Napríklad na jedlo na vecko alebo len tak 5-10minút lebo sa mi chce. No a nakoľko mám notebook pri ponku tak si pri tejto príležitosti rád pozriem   najnovšie odborné trendy v záhradnej technike v tomto prípade zastúpené ujom Mesiačikom.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
Moon - (22) - 128.23 (?), 25.4.2017 4:12

   Dobré ranko. Milý příteli, jste se spletl, já nejsem ten co má problém z Vašimi přestávkami v pracovním procesu. Ani jsem nechtěl nikoho urazit. Možná jste přehlédl, ale závěrem jsem psal, aby Ti, kterých se to týká, brali článek s humorem. Ostatní mé příspěvky, krom prvotní otázky, jsou názorem lidí co se starají o výrobu paliva.

   Jak jsem si přečetl, tak jste včera vyčistil 5x karburátor. Píšete, že to způsobil starý mix. Já přeci netvrdím, že starý mix nemůže ucpat karburátor, jen si dovoluji tvrdit, že karburátor se může ucpat i třeba špínou z kanistru, nebo pilinou, kterou vítr foukl do sání při čištění filtru, nebo velkým množstvím oleje v benzínu, nebo zkrátka něčím jiným a to může být ta nejčerstvější směs a stejně to je na nic. Vy tvrdíte, že se mašinky zadřou, či jinak poškodí při použití staré směsi. No a já si dovoluji tvrdit, že při namíchání staré s mladou směsí a to v poměru cca 1 ku 3 se nic nestane. Mám to vyzkoušené dlouholetou praxí. Nejsem sám, kdo takto bez problému řeší starty po odstávce mašinky. Nevím jak starou směs paliva považujete za starou, ale myslím, že když bude v plném kanistru, pečlivě uzavřeném, tak ti technici z Parama a Polari mají pravdu.

   Závěrem. Jsem přesvědčen na sto procent, že odmítnutí záruky z důvodu použití staré směsi je ve velké většině jen bohapustá výmluva. Prosím, tímto výrokem nechci tvrdit a netvrdím, že Vy takto jednáte. Určitě je na zvážení každým uživatelem jak se bude chovat ke svým strojům. Určitě je lepší být přehnaně opatrný. Já osobně z dvoutaktního jednoválce vědu dělat nebudu. Ti technici z Parama a Polari se schodli, že ve směsi je důležitější olej. Netvrdili, že kvalita benzínu není důležitá. Tím mě osobně potvrdil to podle čeho jednám od roku 1989, kdy jsem musel začít pracovat.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 116.145 (?), 25.4.2017 5:34

Takže výmluva.

Pane ja nikoho nemôžem donútiť dodržovať návod na použitie.A na oplátku mňa nemôže nikto donútiť uznať reklamáciu pokiaľ je v karburátore bordel.Nech sa už tam dostal akokoľvek.

  Len tak off topic - zaujímalo by ma ako sa dostane bordel zo sania do vnútra karburátora.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
Moon - (22) - 128.23 (?), 25.4.2017 13:29

   Dobrý den.

   Píšete: "Pane ja nikoho nemôžem donútiť dodržovať návod na použitie.A na oplátku mňa nemôže nikto donútiť uznať reklamáciu pokiaľ je v karburátore bordel.Nech sa už tam dostal akokoľvek." Vidíte, a to je ten kámen úrazu, protože žádný opravář nemůže bez laboratorních zkoušek poznat, co to opravdu ucpalo karburátor. Představte si situaci. Naliju do pilky směs, pilka začne dusit, nejede. Nejsem si jistý směsí, vyliji nádrž, vyndám svíčku, párkrát zatáhnu za startér, dám svíčku zpátky, odnesu k Vám do servisu a Vy řeknete ucpaný karburátor z důvodu špatné směsi. No to musíte být jasnovidec.

   No nic, nezlobte se. Každý to svoje. Skončil oběd, tak již musím jít dělat.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 116.145 (?), 25.4.2017 15:04

Mohli by ste mi osvetliť z čoho tak asi by mohol byť v karburátore ten sajrajt. Možno som natvrdlý, ale do teraz som si myslel že pokiaľ cez karburátor tečie len benzín tak to asi bude z benzínu.Ja sa však rád nechám poučiť.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
Moon - (22) - 128.23 (?), 25.4.2017 18:24

Mohl. Například Kus materiálu z hadičky. Protože jestli se tam dostane něco z benzínu, potažmo z nádrže, tak je závada v palivovém filtru a né v karburátoru.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 9.147 (?), 25.4.2017 18:46

Zavada v palivovem filtru... hm. Vela motorcekov vobec nema palivovy filter ako ma napr. vasa pila.  

A ten lepkavy sajrajt v karburatore je tiez z materialu hadicky?? Snazite sa obhajit svoje neobhajitelne nezmyselne tvrdenia inymi nezmyselnymi tvrdeniami...

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
Pokračování této diskuze (další příspěvky)  |  <  6,  7,  8,  9,  10  >   
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Propojení dvou topení17.3.2024
Propojení dvou topení16.3.2024
Zapalování Husqvarna 40 nehází jiskru13.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Další příspěvky > 
Informace o serveru | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika