Problémy po delším odstavení stroje se spalovacím motorem



host - 102.230 (?)
24.4.2017 17:53
Pane a proč Vy sedíte o půl desáté u počítače? Živíte se machrováním v diskuzi, či se dráždíte? Víte díly se objednávají přes internet a celý den stát u stolu, tak si mohu sednout a mohu objednávat i dráždit. Jenom nechápu, jak Vaše dráždění souvisí s Vaší prací. Mimochodem, čtu, že pan Moon nám stále dohazuje zákazníky, vřelé díky.
Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   Předchozí příspěvky  |  <  6,  7,  8,  9,  10  >   
                     
Moon - (22) - 128.23 (?), 21.4.2017 22:56

V pořádku. Mě nevěřte, já jsem se ptal jak řeší palivo třeba na Aljašce, když jsou dlouhou dobu odříznuti od možnosti čerpat nové palivo a neznali jsme nikdo odpověď. Tak jsem napsal dotaz přímo výrobci a presentoval jsem jeho odpověď. Je jasné, že nikdo z nás nemá důvod skladovat palivo dlouhou dobu. Samozřejmě mi je naprosto jedno co kdo leje do svých mašinek. Já si leji co uznám za vhodné a předpokládám, že ostatní také. Jestli někdo nechá ve svém stroji dlouho směs a pak rovnou startuje je jen jeho věc. Já třeba ve strojích, které parkuji venku nechávám plnou nádrž, protože jinak by zevnitř zrezla. Ovšem první start po delší době s touto směsí nedělám. Starou směs cca 5 litrů smíchám s 15ti litry čerstvé a tu pak používám do svých mašinek bez obav. Jen můj názor a funguje mi to tak dlouhá leta.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 116.145 (?), 24.4.2017 10:45

Akuálne dnes už čistíme 4. karburátor.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
Jani02 - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (277) - 116.145 (?), 24.4.2017 12:26

Myslíte?

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 102.230 (?), 24.4.2017 17:53
Pane a proč Vy sedíte o půl desáté u počítače? Živíte se machrováním v diskuzi, či se dráždíte? Víte díly se objednávají přes internet a celý den stát u stolu, tak si mohu sednout a mohu objednávat i dráždit. Jenom nechápu, jak Vaše dráždění souvisí s Vaší prací. Mimochodem, čtu, že pan Moon nám stále dohazuje zákazníky, vřelé díky.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
jikok - (48) - 25.89 (?), 24.4.2017 14:16

Zachovejte klid, souhlasím s vámi, skoro stejně to dělám už 30 let a vše je OK. To jen na netu je fůra hrdinů, co si něco přečetli, neuvažují o smyslu vět a do omrzení na své pravdě budou trvat. Je to nešvár táhnoucí se napříč obory, protože např při kuchaření vypadlo z nějakého receptu máslo(chybička se vloudila, co naděláme) a pak to asi 99 mudrců opsalo. Nikdo si nezkusil podle receptu uvařit neb jinak by zjistil, že recept nefunguje. A v této diskusi to máte naprosto stejné. Jeden přečetl cosi o biosložkách v benzínu, dalších 99 to opakuje po něm ALE ŠPATNĚ, protože nepochopili souvislosti...

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
Moon - (22) - 128.23 (?), 24.4.2017 16:50

   Dobré odpoledne pánové. 

   Tak jsem se zeptal techniků fy Polari a Paramo na tzv. biosložky v benzínu. Byl jsem jimi poučen, že biosložky v tom smyslu jak je chápeme mi (náhrada z řepkového oleje) se přidává jen do nafty. Do benzínu se přidává jen ethanol, což je v podstatě líh, který má samozřejmě biologický původ a tento se přidával již za první republiky a to v poměru cca dvacet procent dle oktanového čísla. Důvod je, jak jsem již psal dříve, to že je levný a zvyšuje oktanové číslo. Laicky řečeno jediný rozdíl v benzínu oproti dobám dřívějším je ten, že v něm není olovnaté adetivum, které sloužilo k mazání ventilů, protože staré čtyřdobé motory neměli v hlavách vodítkovinu. V dvoudobých motorech prý nezáleží ani tak na benzínu, jako na kvalitě olejů do nich přidávaných. Ohledně skladování si oba technici stojí na svém a to tak jak jsem popsal v dřívějšim příspěvku. Pánové nijak mi nenadávejte za tyto informace, jen jsem je předal.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 247.157 (?), 24.4.2017 18:00

Pane Moon, nenadavam vam, ale trepete nezmysly, ktore nie su pravda. 

1. Odkial dočerta viete ako chapem(e) mY biozlozky?  Ked v tom mate guláš, tak laskavo hovorte(=mluvte) iba za seba...

2. Z jakych pramenov ste ziskali informaciu, ze "olovnaté adetivum "  bolo pridavane na mazani ventilu? Jedovate olovnate aditiva boli primiesavane do benzinu ako lacne(=levne) antidetonacne prisady. Nebyt celozivotneho usilia uctyhodneho pana Petersona, tak jedovate olovo by kydali do benzinu petrolejarske firmy dodnes... (To ze olovate prisady maju určitu mazaciu schopnost je znama vec, ale marginalnu, ako sa ukazalo)

3. Kto su tí ospevovani " technici fy Polari a Paramo"?  Maju mená? Zodpovedajuce vzdelanie a pracovne zaradenie? Snad to nie su napr. udrzbari a podobne...

Mohlo by mi byt jedno, co tu blabolite, ale vadi mi, ze vase zjednodusujuce "hospodske" povídačky vedu k poskodzovaniu neinformovanych uzivatelov malych modernych motorcekov. To je to co mi vadí. 

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
Moon - (22) - 128.23 (?), 24.4.2017 19:27

Dobrý večer.

   1. Nevím jak Vy chápete.

   2. Mazání byl jeden z důvodů.

   3. Jména mají. Najdete je na stránkách jmenovaných firem i s emaily. Jsou uváděni jako fundovaní odborníci. Jaké mají vzdělání nevím. Možná, že jsou chemici, možná, že údržbáři. To společnosti většinou na svých webech uvádějí vedle ředitele, tiskového mluvčího a obchodního oddělení i kontakt na údržbáře. Podebaďte s nimi.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
Moon - (22) - 128.23 (?), 24.4.2017 17:49

   Dobrý den pane ji ko.

   Nikdy jsem práci servismenů nekrityzoval a ani je nijak nenapadal. Snažím se jednat slušně a to nejen s nimi.

   Oni tvrdí jak moc mají práce, jak jsou naší hloupostí udření a místo toho aby byli rádi, tak v pracovní době ještě najdou čas na to jak nám poradit, aby té práce měli méně. Já být na jejich místě, tak si při práci čtu a mnu si ruce co ještě vydělám, jak zbohatnu. Co ale nechápu opravdu, jak je možné, že když dělám všechno špatně, tak proč tedy nejsou moje mašinky rozbité. Pochopil bych, kdyby to byla jen jedna, to bych mohl mít štěstí, ale já se pilou živím. Jsem majitelem několika pil od tří výrobců a ony stále fungujou, jo a k tomu dvě Vari z roku 1971, které jsem podědil. Mí dědci se s nima taky nijak nemazali.

   Víte, já si myslím, že ti chudáci servismeni pilek a fréz trpí nějakým druhem méněcennosti. Jestli závidí mechanikům od F1, nebo z NASA, nevím. Přijde mi, že z provozu, údržby a opravy jednoválcového dvoutaktu dělají tak trochu kosmickou vědu. Možná, kdyby se lépe učili, tak mohli těm co stavějí rakety podávat šroubovák a kladívko. Tedy jestli se kladívko a šroubovák při stavbě rakety používá, protože já to nevím. Já jsem jen obyčejnej dřevohlod.

   Pánové opraváři, nechci Vás urazit, tento příspěvek berte z humorem, ale uvědomte si, že takto, nejen tady, s námi jednáte skoro pořád. Přeji všem hezský nejen dnešek.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 102.230 (?), 24.4.2017 18:09
Pane Moon, kdybyste se lépe učil Vy, tak byste tu nepsal hlouposti a Vaše práce by nebyla obsluha motorové pily. Krityzuje se píše kritizuje, jen tak na okraj ke vzdělání z češtin naša jazyk česka.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
Pokračování této diskuze (další příspěvky)  |  <  6,  7,  8,  9,  10  >   
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Propojení dvou topení17.3.2024
Propojení dvou topení16.3.2024
Zapalování Husqvarna 40 nehází jiskru13.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Další příspěvky > 
Informace o serveru | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika