Problémy po delším odstavení stroje se spalovacím motorem



host - 147.46 (?)
14.10.2016 18:17

V příkladech z praxe, popisujete jen chyby pilaře. Je na něm, aby takovým věcem zabránil. Když jedete autem, tak máte rychost jízdy přizpůsobit stavu a povaze vozovky. Totéž je při plnění paliva do nádržky stroje, to znamená, že plnění musím přizpůsobit, tomu co se děje okolo.

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   Předchozí příspěvky  |  1,  2,  3,  4,  5  >   
                  
bunny - Zlatý Zahrádkář .Zlatý Zahrádkář. (813) - 67.176 (?), 14.10.2016 17:31

ja zase veľmi nerád oponujem odborníkom, ktorí vedia teoreticky popísať všetko, ale zase príklad z praxe. pilčík či chce alebo nechce, tak musí pracovať aj v daždi, v snehu. dáva si pozor, ale viete koľkokrát do nádrže spadne sneh, pár kvapiek z čiapky, či zo stromu niečo zletí. to nie je trochu vodnej pary, ale katastrofa v nádrži píly. to mala kľaknúť hneď v tom lese, čí? 

ďalšia myšlienka o ochudobňovaní zmesy. má to hlavu a pätu, ale v tom prípade nie je chybou benzín, ale špinavá a nevhodná bandaska, teda skladovanie benzínu, keď sa tam môže niečo uvoľniť, či?

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 147.46 (?), 14.10.2016 18:17

V příkladech z praxe, popisujete jen chyby pilaře. Je na něm, aby takovým věcem zabránil. Když jedete autem, tak máte rychost jízdy přizpůsobit stavu a povaze vozovky. Totéž je při plnění paliva do nádržky stroje, to znamená, že plnění musím přizpůsobit, tomu co se děje okolo.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
bunny - Zlatý Zahrádkář .Zlatý Zahrádkář. (813) - 67.176 (?), 14.10.2016 18:28

tým len chcem poukázať na to, že je pekné byť nadupaný teoretickými vedomosťami, ale v praxi je situácia iná a keby platilo, čo je tu napísané, tak tie píly už končia pri prvej kvapky, ktorá spadne do nádrže. to či je to chyba obsluhy alebo nie, je v tomto prípade irelevantné a v prípade, že máte chuť odpovedať, tak prosím priamo na moju otázku, resp. môžeme založiť tému BOZP v lese a pokračovať v debate tam. 

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                  
host - 147.46 (?), 14.10.2016 18:07

Nejsem takový nekňuba, abych skladoval tu trochu benzínu v otevřené nádobě. Když ho mám v kanystru, tak kolik může být vlhkosti ve vzduchu, když prý bylo letos sucho, jak sviňa, který je nad hladinou benzínu a přibude ho jen tolik, kolik odleji benzínu. Že by se opravdu měnil ve vodu.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                  
host - 147.46 (?), 15.10.2016 9:01

když budou v karburátoru pripchaté trysky, tak se motor zastaví ještě dřív, než dojde k zadření. Příčinu zdření hledejte jinde.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 243.129 (?), 15.10.2016 9:37

Tvrdite ze: 

"když budou v karburátoru pripchaté trysky, tak se motor zastaví ještě dřív, než dojde k zadření. "  

No niekedy to tak može byt. Ovšem okrem pripadov, kedy pripchata hlavna tryska ochudobni zmes 2T motora natolko, ze motor nie je v zatazi dostatocne mazany olejom z chudobnej zmesi a nadmerne lokalne teplo poskodi piestovu skupinu... 

  A to musim napisat aj ked ked sa vyhybam tvrdeniam typu "stary benzin zadre motor", lebo priamociara príčinna suvislost sa obtiazne preukazuje (na rozdiel od zasvineneho karburatora).  Ale vaše tvrdenie je trošku účelová demagógia, lebo miera pripchatosti trysky je premenlivy faktor. 

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                  
host - 147.46 (?), 27.10.2016 17:07

Nejsem rád, že benzín obsahuje biosračky. Ale, prosím vás, jak může hydroskopická příměs, pojmout tolik vody z ovzduší, aby to vadilo v chodu motoru, když se benzín skladuje v bidonu, který je hermeticky uzavřen. A když stroj odstavuji, tak ho zbavím paliva, které se tím pádem nemůže odpařovat a zvyšovat si tím poměr biosraček, kde mi v konečné fázi, může zůstat v karburátoru, něco co se podobá fermeži, Když toto v karburátoru neni, tak to nemůže reagovat se vzdušným kyslíkem a vytvořit tak nějakou lakovou vrstvu, která může dokonce ucpat trysky. Motor zadřete, když máte málo oleje v benzínu, když se do válce dostávají mechanické abrazivní nečistototy a když se mašinka, nerozumně honí, jako nadmutá koza, žebrování pak nestačí odvádět vzniklé teplo a se zvyšující se teplotou ztrácí olej své mazací vlastnosti a může se to urychlit, když cesty pro chladicí vduch, jsou zaneseny.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
host - 147.46 (?), 14.10.2016 16:01

Můžete mi vysvětlit, jak pomůže stabilizátor. Pokud vím tak stabilizátor nic nečistí, ale „stabilizuje“, v tomto případě také zvyšuje odolnost proti působení vzdušného kyslíku.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
host - 26.74 (?), 14.10.2016 16:53

Na míchání menšího mnozstvi paliva se dá koupit michaci nádoba má rysku kam se nalije benzin cca 1 litr a pak rysky na doliti požadovaného množství oleje.Pouzivam a je to skvělá věc.:-)

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
               
bunny - Zlatý Zahrádkář .Zlatý Zahrádkář. (813) - 67.176 (?), 14.10.2016 16:57

tak to robíte celý čas zle. treba používať odmerný valec z laboratória a injekčné striekačky, lebo 1:50 nie je sranda. :D

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
Pokračování této diskuze (další příspěvky)  |  1,  2,  3,  4,  5  >   
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Propojení dvou topení17.3.2024
Propojení dvou topení16.3.2024
Zapalování Husqvarna 40 nehází jiskru13.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Další příspěvky > 
Informace o serveru | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika