Osvetlenie variny



Stránky: 1,  2   
host - 188.142 (?) 
22.11.2016 18:06, zobrazeno: 7825x

Dobry den.CHcem na vari s motorom jikov prirobit svetlo.Nie na nočne jazdy ale ked jazdim po ceste nech to aspon trochu svieti.Napojil som žiarovku na kabliky co vedu ku chcipaku ale vždy po zapojeni zhasne motor.Da sa este niekde na motore napojit na prud aby to nedochlo?Dakujem Miroslav

Adresa příspěvku
Připojit reakci   
stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   
host - 105.167 (?), 22.11.2016 18:36
Osvětlení musíte zapojit na světelnou cívku. 2T jsou světelnou cívkou vybaveny. Jediná výhoda proti 4T. V současné době LED světel všeho druhu i tato výhoda padá. LED svítí víc a déle, snadno se zajistí na kleče a vozík a lze využít na jízdní kolo i jinde. Na osvětlení vozíku a samotného Vari stačí 2 blikačky s upevňovací gumičkou. Mají je levné obchody ve více provedeních do 100,- Kč za 2ks červená a bílá.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 44.33 (?), 22.11.2016 18:49

A ak chcete svietiť poriadne stačí čelovka s CREE ledkou to môžte použiť aj na nočnú jazdu. Jediná jej nevýhoda je že budete musieť prepínať s plného výkonu na polovičný ak budete stretať oprotiidúcich aby ste ich neosvetľoval.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
host - 26.74 (?), 23.11.2016 8:23

Ona Vari je motorová pila?

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
PP. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (6491) - 9.135 (?), 23.11.2016 8:27

Kde vidíte - čtete něco o pile?

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
               
host - 4.243 (?), 23.11.2016 16:21
Světelná civka motorů Jikov má jen pár Wattů a stěží splní alespoň být viděn. Nákupem vhodného LED osvětlení docílíte daleko většího efektu. Jinak pořád platí i na Slovensku, že provoz za snížené viditelnosti je pro Vari zakázán. Na podzim to může být situace klidně i v pravé poledne. Co všechno je snížená viditelnost ví - by měl vědět každý řidič.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
PP. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (6491) - 9.135 (?), 24.11.2016 10:45

Staré el. zapalování 2T mělo vyvedený drát, z kterého lezlo nějakých snad 6 voltů a 15 W. Nedávno mi měnil servis zapalování za kontakt, tam už to není. Přikláním se k řešení dobré led svítilny, ideálně dobíjecí, pokud se bude víc jezdit.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 4.243 (?), 24.11.2016 12:52

Bude asi i třeba nějak vyřešit zadní osvětlení, nejenom si na tykev naroubovat cosi s bílým světlem.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
PP. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (6491) - 9.135 (?), 24.11.2016 15:03

Nikdo neví nejen proč, ale hlavně kudy s tím tazatel bude lozit. Zadní osvětlení vyřeší úplně jednotuše taky ledkou na kolo. A to světlo nemusí mít na kebuli, ale může ho voběsit kamkoliv, na kleče, nádrž... Dokonce si může svařit luxusní aerodynamický držák a dát tam světel víc a navrch oranžovej maják. Ale nemusí to napájet z cívky motoru, pokud ji tam nemá.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 84.190 (?), 24.11.2016 17:44
Nemůže si tam dát světel víc.Nemůže si tam dát maják oranžové barvy.Vlastně může všechno když ná dost peněz. Požadavky technických předpisů stanovují, že každý světlomet musí být nesmazatelně a čitelně označen homologační značkou a doplňkovými symboly. Navíc denní svítilna je vedle deklarované homologace označena složeným písmenovým symbolem RL a musí vyzařovat světlo bílé barvy. Umístění musí být souměrné k podélné střední rovině vozidla s minimální vzdáleností mezi vnitřními okraji svítilny 600 mm a ve výšce v rozmezí od 250 mm do 1500 mm nad vozovkou. Denní svítilny musí být automaticky zapnuty při spouštění motoru a automaticky zhasnuty, jakmile se rozsvítí jiné světlomety, s výjimkou přechodného rozsvěcení v krátkých intervalech. Pro splnění výše popsaných požadavků a kvalitní funkci světelného zařízení pro denní svícení je tedy vhodné ponechat dodatečnou montáž na odborném pracovišti, nebo autorizovaném servisu, který za svou práci ručí. V žádném případě to tedy nesmí být tak, že majitel vozu při montáží světel bude přihlížet k estetickému hledisku. Tato světla pak řidiči nadělají víc škody než užitku, když přihlédneme k pokutě, kterou pak řidič policistům při kontrole zaplatí.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
Pokračování této diskuze (další příspěvky)  |  1,  2   
zahrada.cz
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika