|
Ktory benzin v ČR a v SR neobsahuje BIO-primesi?
|
|
|
|
Předchozí příspěvky | 1, 2, 3, 4, 5 >
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 13.112 (?), 14.11.2015 19:18
Nejhorší je nastartovat studený motor, nechat pár sekund běžet, vypnout a stroj uložit. Motor by měl být alespoň 10 min. v běhu, aby se spalovací prostor pořádně ohřál a vypálily se saze, které z biosložky nedokonalým spalováním vzniknou.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
host - 140.103 (?), 21.11.2015 1:11
Tak takthle to přesně není :-) biosložka spalovacímu prostoru vůbec nevadí, pletete saze=karbon a biosložku dohromady. Biosložka je věc co vadí karburátoru, starší benzín začne biosložku od sebe oddělovat, vzniká takový jako když sopel a ten pak zacpe kanálky v karburátoru, nalepí se na stěny karburátoru a podobné psí kusy. Ideální je používat na plánovanou odstávku Aspen a v sezóně Vervu. Aditivum Fuel Fit není potřeba je drahý, Verva je lacinější a Aspen trvanlivější. Na Aspen palivo je ale dobré mírně poladit motor, má jinou zápalnou teplotu tak je dobré nastavit na karburátoru bohatější směs. Jinak i Aspen stárne, pokud je volně přístupný vzduchu = když načnete kanystr, je dobré ho do roka max. do dvou let vypotřebovat, snižuje se u něj stárnutím díky přístupu vzduchu zápalná teplota. Víc jak na dva roky do zásoby bych ho nekupoval. Když vím, že techniku budu odstavovat, naliju do nádrže Aspen a mám klid. V sezóně Vervu.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 140.103 (?), 21.11.2015 23:30
Demagogie. Fuel fit 140Kč ale k tomu se musí připočítat 100Kč poštovného = 240Kč. Další zavádějící lež je to, že je Fuel Fit na 25L balení jednoho Fuel Fitu je na 25L ale pro každodení použití v případě, že chcete stroj s benzínem na delší dobu odstavit, tak se musí ředit ve větší koncentraci
1L-50ml tzn jedno balení za 240Kč na 5L benzínu. I tak Fuel fit nic nezaručí, benzín je agresivní a rozleptává gumu a plasty, to Aspen nedělá, proto i s Fuel Fitem (beztak je to jen líh obarvený na modro) si člověk nepomůže. Verva je dražší o 2,5Kč na litru = 5L vyjde o 12,5Kč dráž.
240Kč vs. 12.5Kč ať počítám jak počítám, nic výhodného na tom nevidím.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 38.155 (?), 22.11.2015 7:46
Můžete si vybrat, používat jakýkoliv benzín, používat drahé 100 oktany s tím, že se zalepení karburátoru nevyhnete, neboť biosložka v tom je. Jakýkoliv benzín znamená před odstavením stroje přidat do poslední nádrže pár kapek Fuel fitu, případně je dát přímo do kanistru a je pokoj. Aspen je řešení pro toho, kdo má přístup a neplatí jej. Fuel fit má každý solidní prodejce zahradní techniky, já jej koupil za 140 Kč, na obalu je, že je na ošetření 25 litrů benzínu, je to s dávkovačem 10 ml na 5 litrů benzínu. Jednoduchým výpočtem mám 5 strojů po 1 litru do nádrže na stroj je 5 litrů ošetřeného benzínu ročně, tak mám na 5 let vystaráno a kupuji benzín, jaký mám na nejbližší čerpačce. Ani když po zimě motor vynechává, neboť jste aditivum Fuel fit nepoužili, nevadí, přidejte do nádrže stroje, napumpujte, nastartujte, nechte hodinu působit.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
Pokračování této diskuze (další příspěvky) | 1, 2, 3, 4, 5 >
|
|
|
|
|
|
|