Jaká je husqvarna 372 xp



Stránky: 1,  2,  3,  4,  5   
host - 35.34 (?) 
3.2.2009 20:39, zobrazeno: 70921x

Chtěl bych se zeptat jaká je pila 372 xp, a jaké máte s touto pilou zkušenosti

Adresa příspěvku
Připojit reakci   
stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   
host - 186.186 (?), 3.2.2009 22:52

Tato pila je velmi dobrá mám ji od roku 2004 a je pořád stejně dobrá jako před tím, ale taky se oni starám pravidelná ůdržba, pravidelné zeštelování v odborném servise. Používám ji převážně do těžby, protože pracuji jako dřevorubec na slovensku, kde zpracovávame převážně přesílene kusy, je výborna na manipulaci a taky k řezání palivového dřívi. Není proní opravdu žádny problém pořezat silný kus dřeva. Taky má dobrou akceleraci řetězu a opavdu reaguje a přídani plynu. Má výborny poměr výkon váha. Zatím sem osobně neměl žádnou velkou poruchu jen maličkosti jako prasklá hadička od nádrže, prasklý synenblok, zaseknutý plyn, ale co se týka motoru tak žádna porucha nebyla. Pokud se, ale neživíte jako dřevorubec tak je tato pila zbytečná investice, určitě jsou levnější a více využitelné pily tím myslím univerzálnější. I 365 sp nebo 359 sp není špatná volba. Jsou za solidní cenu a svůj ůčel splní určitě na víc jak 100%. Potom je dobrá 357xp taky je to lehká profi pilka dostatečně silná a lehká, ale zase za jiné peníze. Já vlastním tři pily 359, 357 xp a 372xp všechny jsou pro mé potřeby a jsem maximálně spokojen. davidtretina@centrum.cz

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 35.34 (?), 4.2.2009 10:07