Husqvarna 555, 562 XP



   Předchozí příspěvky  |  1,  2,  3,  4,  5  >   
                     
J.S. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (3388) - 211.15 (?) 
11.9.2011 16:30

Tak to podle Vás, podle mě je to fáze novinky vs roky provozu povedených pil. Takže ten vlak také může úplně ujet, nehledě k tomu, co mají pod pokličkou ve stejné fázi ti v tom vlaku.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci   
stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
                     
host - 125.212 (?), 12.9.2011 11:33
http://www.husqvarna.com/uk/forest/products/xp-saws/560-xp/ :)
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 156.239 (?), 12.9.2011 23:23

18 700Kč a nebo u nás 23 000Kč to je sakra rozdíl.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
forester - (14) - 208.203 (?), 12.9.2011 20:21
No čo?Stihl vypravil vozne prvej triedy 261 a 362 a druhej 1x1,a 2x1.A Dolmar jemne inovoval 350 a 420,4605,5105.pripravil predaj 32,a na budúci rok 35.A hlavne konečne uvedie na trh pílu z obsahom okolo 55 ccm a váhou 5,5kg v profi segmente vraj reže ako diabol.No a Solo sa tu u nás nepredáva tak o ňom neviem nič.Tento pohlad máme z perónu, ostatné lokálky skôr vzbudzujú súcit ako nadšenie.No keď sa mám priznať na tie husky sa velmi teším.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
J.S. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (3388) - 208.152 (?), 12.9.2011 20:43
Škoda :-), trochu jste mě sebral trumf, chtěl jsem s některými informacemi počkat. Ale samozřejmě nevadí. Předpokládám, že příznivci této techniky se mají na co těšit. Doufám, že i prakticky.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 156.239 (?), 13.9.2011 0:08

Tak je jasné co je přímý konkurent, lokomotiva 261 není soupeř nemá obsah, nemá výkon a tak bych ji dal na odstavnou kolej, přímý konkurent je bezpochyby motorák na druhé koleji MS362. Bohužel mu chybí 100 W výkonu, drncá na přední a zadní nápravě o poznání více, airodynamika srovnatelná s krabicí od bot a díky dieslovému motoru je o 500g těžší a to se nezmiňuji o chybějícím turbu RevBoost, chybějícímu palubnímu počítači s ukazatelem stavu paliva v nádrži a pomocnou primer ACpumpou.

Když nastoupíte do této soupravy a vydáte se do jídelního vozu, potkáte tam partu němčourů, jak si kotlíku něco klohní, posledně když jsem nakoukl pod pokličku, ohřívali tam značně zaleželý gulášek a aby nešel cejtit, místo hrstky pepřa, tam přidali hrstky dvě, prej tu zkaženinu lidi nepoznají a šmakuje jim.

Mluvili o nějakém plánu, že počkají co vyhodí do koše z vedlešího TGV, že se to pak budou snažit nějak napodobit.

Potom jsem se vydal do lůžkového a tam maj místo postelí nějaký bobkový listí, prej se jim na tom dobře spí.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
hatchet - (11) - 231.237 (?), 13.9.2011 5:34

Dobrý den, podle parametrů to vypadá dobře, ale " turbo RevBoost, palubní počítač s ukazatelem stavu paliva v nádrži a pomocnou primer ACpumpou." budou podle mě snižovat životnost strojů - ve smyslu čím složitější, tím poruchovější. Podívejte se, kam to došlo u aut. Aby to nedopadlo tak, že se budou motory posílat na diagnostiku a nefunkční pila bude vydávána za funkční, protože počítačový scan nenašel problém. Ohromovat takovými věcmi se dá u aut (a i tam je to diskutabilní) u pily bych čekal čím jednodušší (do určité míry) tím lepší a odolnější. Ale kdo ví, třeba je to směr budoucí... Jen bych se děsil toho, kdyby mi odešel ukazatel stavu paliva v nádrži - jestli bych poznal, že mám natankovat, nebo nééé...:-)

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 38.229 (?), 13.9.2011 2:02

Mam tu vyhodu, ze viem anglicky aj nemecky a nie som odkazany iba na toto forum, i ked lepsie v Cechach ci na Slovensku tykajuce sa motorovych pil nepoznam. Tak nevyvazene forum som ale este nenasiel. Ak si citatel ale precita vacsi pocet vlakien, nemoze jeho pozornosti ujst, ze sa tu vyjadruje velmi obmedzeny pocet prispievatelov a par jednotlivcov velmi agilne a vytrvalo propaguje svoju znacku a zakazdym demagogicky presviedcaju o nekvalite pil Husqvarna. Ak to zhrniem a parafrazujem, neustale sa tu pertraktuje, ze vyvoj u tejto znacky uplne stagnuje, firma zije zo svojej niekdajsej slavy, ich vyrobky su v porovnani s konkurenciou nespolahlive a pod. Myslim si, ze najvytrvalejsi prispievatelia tohto fora nie su iba srdcom zapaleni fanusikovia svojej znacky, ale o P.R. a marketingu vedia ovela viac ako ostatni amaterski citatelia a ich vytrvala ucast vo vlaknach nie je motivovana ich nezistnym zaujmom o tuto problematiku a sposobom travenia volnych chvil.

Len tak napriklad, ako poukazanie na ich demagogicke praktiky:

Tlmenie vibracii ocelovymi pruzinami:

Husqvarna - uz aj take stare modely ako 365

Stihl - este dodnes vyraba modely aj v profesionalnom segmente s gumovymi silentblokmi (napr. MS 260, MS 440, 460 atd.) ale po inspirovani sa Husqvarnou uz najnovsie modely maju len pruziny (napr. 362, 261).

Predcistenie nasavaneho vzduchu: system, ktory Husqvarna nazyva Air Injection a Stihl to uvadza ako "system dlhodobej filtracie vzduchu s predradenym odlucovanim". Husqvarna to pouziva uz poriadne davno /pan J.S. by vedel urcite upresnit odkedy/, ma to na vsetkych dostupnych profesionalnych modeloch, ale Stihl s tym napodobnil Husqvarnu az s modelom 441 a novsimi.

Jediny, rychlo a jednoducho odnimatelny kryt filtra a valca - Husqvarna to mala uz davno, napr. na modeloch 353/346, 359/357, ale uz aj predtym, (zase by najaktivnejsi prispievatelia vedeli presne povedat ktore modely), ale Stihl prebudoval svoju pilu a v tomto vybornom napade napodobnil Husqvarnu az teraz u modelov 362 a 261. Ak sa nestranny pozorovatel pozrie napriklad na zmenu dizajnu u Stihlu medzi starou 361 a novou 362, nemoze si nevsimnut, ako sa ich dizajn priblizil Husqvarne.

System Auto Tune - elektronicka optimalizacia nastavenia karburatora:

Neviem kde to Husqvarna mala prvy krat, ale viem ze to uz mala davnejsie v 576xp a teraz Stihl rychlo zareagovala a v konkurencnom modele 441 zacala montovat system M-tronic. Na Slovensku sa tento model (MS441C-M) este ani nepredava.

Takze ja si skutocne myslim, ze tie reci o stagnacii vyvoja v Husqvarne v porovnani s nesmierne inovativnymi konkurentmi (Dolmar a Stihl) su rydza demagogia. Superinovativny Dolmar ma v profitriede de facto dva modely, do ktorych montuje sady valcov/piestov rozneho objemu. Nezmohli sa zatial ani na nejaku strednu pilu 55-60ccm pod 6 kil a ani sa nedopracovali k motorom s predvyplachom. A nech si pan J.S. napise pohorsene cokolvek, skuste si zapamatat, ze o rok dva sa Dolmar navela navela na ten predvyplach zmoze, a bude ho musiet do tych pil dat, inak sa bude musiet rozlucit s americkym trhom.

A Stihl? Ved sa staci pozriet na modely ako 440, 460, 260. Ved tie pily su na trhu desatrocia a nic podstatne sa na nich nemenilo. Nehovorim ze su zle, ale ked ich budu vylepsovat, budu sa konstrukteri v Stihle inspirovat Husqvarnami.

A posledna vec: ak ta nova 560xp bude mat vahu ako sa uvadza (lebo som sa presvedcil, ze vyrobcovia o hmotnostiach casto klamu a vyrazne!, vykon si nedokazem overit), odbehne Husqvarna svojho hlavneho konkurenta o poriadny kus, lebo ten asi nebude moct svoje najnovsie modely prebudovavat ihned po ich uvedeni na trh. Potom sa este nechame prekvapit, kedy Stihl vyrobi podla vzoru Husqvarny model, kde bude hmotnost pily s motorom s predvyplachom rovnaka ako s tradicnym motorom a tiez ma bude zaujimat ako pomenuje Stihl system Rev-boost vo svojich strojoch, ked ho tam po vzore Husqvarny zacne instalovat.

P.M.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
J.S. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (3388) - 211.7 (?), 13.9.2011 7:58
Zdravím, několikrát mě oslovujete v tomto příspěvku, tak předpokládám, že očekáváte odpověď, nebo názor na to, co jste napsal. Nejprve bych zdůraznil, že z mé strany nikdy nešlo o demagogické praktiky, ale x krát jsem poradil, nebo podal informace k jiným, značkám, které mnozí ani přes prsty nevidí. Dále mě překvapuje Vaše negace vlastních názorů – na jednu stranu po mě chcete, abych doložil o Hq, resp. Jonseredu u evropských výrobců, kdy použili pružiny, nebo air injection, vzápětí uvádíte jednostrannost. Tak zřejmě ta orientace na jednu značku nebude tak jednoznačná, já jsem už několikrát napsal, že mě zajímají všechny značky, používám jednu značku, ale měl jsem a mám možnost si vyzkoušet většinu značek. Použití a využití v praxi jednotlivých technických prvků je dáno více okolnostmi a někteří výrobci v první řadě hledí na spolehlivost, jiní vychytávají mouchy během provozu. Modernizacím se ale nevyhne nikdo, je to dáno technickým vývojem. Zmiňujete Dolmar a to, že budou muset použít předvýplach, ale oni touto cestou nejdou a je to zřejmé z toho, že používají lehký katalyzátor a techniku motoru. Katalyzátor prokazatelně snižuje emise, nejen roky u aut, je to jednoduché, spolehlivé řešení, nyní minimálně navyšující hmotnost. Předvýplach sice zdokonaluje výměnu směsi, ale přimíchává čerstvý vzduch, což je zřejmé z animací. Já k tomuto řešení mám výhrady od složitosti přes hmotnost po účinnost samotnou. Některé zatím pokusy se neujaly, i když byly funkční, ale pro výrobce je to vývoj směrem, který mu přináší obrovské poznatky a možnosti (Wankelem poháněná motorová pila, první 4 taktní motorová pila na světě, která je plně funkční, nyní na vedlejší koleji z důvodu jiných priorit, ale se kterou celodenní práci celkově ocenil zkušený profesionál, jako méně únavnou, jako s lehčí PS5000). Nemůžete popřít, že tato značka patří roky, v podstatě nejdéle mezi vedoucí výrobce v tomto oboru. Zatím jsem psal pouze jiní výrobci, nebo němečtí, aby to nevybočovalo z tématu. Potom se mě někdo zeptá, proč uvádím Dolmar do tohoto tématu. Protože odpovídám a také proto, že do jiného tématu někdo uvede svůj názor. Ty diskuze nečtete dost pozorně. Jednak jsou tam příspěvky adresné a označené oblíbenou značkou, nebo celou modelovou řadou a specifikují oblíbenost značky toho, kdo přispívá. Já se tomu nebráním, ale je to jako jít do servisu Fiatu a ptát se na Renault už to je mě trochu divné, i když kdo vyzkoušel více značek nemá problém odpovídat k více značkám. Technické přednosti, novinky, reklama a pod něco stojí. Podívejte se kolem sebe, kolik lidí jezdí v super autech, kolik jezdí v nových lepších autech, kolik používá starší auta. Tím chci naznačit, že je to i strategie jednotlivých výrobců a každý se orientuje, nebo využívá mezer trhu a je dle toho více, či méně úspěšný. Profesionál, který po roce a něco mění pilu, chce mít vše ve stavu, kdy je jeho výrobní prostředek 100%, zvolí cestu nejmenšího odporu i když není nejlevnější. navíc už dopředu ví, že pilu včas prodá. Nedělám si iluze o poměru pil v profi sektoru, tak je to i o možnosti protiúčtu a pily se mění stylem starou odkoupí servis a prodá novou. Starší pila putuje za přijatelnější cenu do hobby sektoru, kde si ji dost lidí s nějakou garancí koupí. Takže je vše ideální – od servisu po prodej pily. V podstatě ti skalní profesionálové buď značku nemění, nebo pendlují mezi Stihlem, Hq, některý zkusí Jonsered. Pokud ale mají podobné podmínky, klidně zkusí jiné značky a zůstanou u nich. Příležitostný uživatel, zejména po zkušenostech s pilou, která mu dlouho nevydrží, chce kvalitu, tím se zaměřuje na pily, kde je předpoklad, nebo zkušenost, že vydrží několik desítek let. Takový uživatel si vyjímečně koupí pilu, která je novinkou a nevyzkoušenou novinkou s podstatně vyšší cenou, i když je obohacena o některá technická řešení, mnohdy v praxi nepostřehnutelná, nebo nespolehlivá. Omlouvám se všem příznivcům značky Hq, ale byl jsem vyzván k nějakému názoru, tak jsem jej napsal. Přeji novým modelům Hq, aby se povedly a aby se technika obecně neustále zlepšovala a hlavně, abychom my, obyčejní uživatelé pil na přípravu dřeva na topení takovou techniku mohli využívat. Už jsem to psal dříve, je krásné, že jsou špičkové pily, ale aby měly co řezat, resp ti ostatní, mimo stále se zmenšující počet profesionálů.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 156.239 (?), 13.9.2011 18:38

Každý člověk je osobitý a něco jiného preferuje, po tud je to v pořádku a nevadí mi to, ale musím se vyjádřit k výše napsanému. Předvýplach je prokazatelně nejúspornější cesta, jak snížit palivo a emise, že jde Dolmar jinou cestou mu neberu, ale potom jeho řešení bude žravější, nehospodárné a zastaralé, slepá ulička.

Pak je tady ten prototyp, kde ho vydáváte za funkční pilu, každý kdo se podívá na obrázek této "pily" dojde mu, že je to nereálné a šílenost, která sériově nikdy světlo světa nespatří, je to jen zvláštnost na výstavu do nějakého muzea,  tak se k tomu vyjádřila i Husqvarna, že je to nesmysl, takže opět né pokrok, ale slepá ulička.

Rozpor číslo 3, Stihl má 41% podíl na trhu, HQ 40%  ve zbylých procentech se mezi ostatními krčí i vámi zmiňovaný a teď cituji:  "vedoucí výrobce".

Rozpor 4: Neznám člověka a já nejsem jiný, co by došel do obchodu, že chce nějakou 20 let starou pilu co jí měl jeho děda    To opravdu nemyslíte vážně pane J.S.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
Pokračování této diskuze (další příspěvky)  |  1,  2,  3,  4,  5  >   
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Nářadí pro průklest vysokých stromů20:43
Nářadí pro průklest vysokých stromů19:01
Nářadí pro průklest vysokých stromů23.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů23.4.2024
Podklad dlažby na terasu22.4.2024
Výběr hliníkové pergoly od A do Z22.4.2024
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika