Dolmar 420 vždy po pár sekundách chcípne



host - 48.106 (?)
17.9.2016 13:38
Klídek čo bol, já odpověď u 4T znám, a nadradeny aj sprosty si TY. U nás je Tatar jeden o voze a druhy o koze.
Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   Předchozí příspěvky  |  1,  2,  3,  4,  5  >   
                     
host - 48.106 (?), 17.9.2016 11:30
Vy jste Tataři, on zadřel motor Stihl se stooktanem a Jaro tu popíše, jak nastavuje karbec. Pilař do karbecu nelezl, ono by bylo dost blbé rozvrtat karbec nalít do nádrže 100 a v záruce vyreklamovat zadřený motor. Možno na Slovensku súnení lebo som nevidel a nebol som tam hej 😎
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 248.253 (?), 17.9.2016 12:00

Xenofobie je sviňa, že? Pan sa zrejme citi nadradeny Tatarom a Slovakom. To je hlúpa a zlá cesta. Rozumnejsie by bolo odpovedat na bazálnu otazku:

Proč 100oktan Verva může spůsobit zadrení dobreho motoru?? 

(No, obavam sa, ze od vas sa kloudne odpovedi asi nedočkám... snad někdo jiný ví a odpoví)

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 16.104 (?), 17.9.2016 12:41
Vysvětlení je prosté. U čtyřtaktu dojde k podpálení ventilů, musí se změnit předstih. U dvoutaktu se 100 oktanový benzín nevyužije, motor není stavěný na využití 100 oktanů, část směsi dohořívá na výfukové straně pístu, neboť směs má vyšší detonační odolnost. Motor je na sací straně chlazen sáním a na výfukové přehříván. Vsadil bych se, že ta štilka se zadřela na výfukové straně pístu.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 48.106 (?), 17.9.2016 13:38
Klídek čo bol, já odpověď u 4T znám, a nadradeny aj sprosty si TY. U nás je Tatar jeden o voze a druhy o koze.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 72.149 (?), 17.9.2016 12:54

Jaro, já problém s nastavením H u motorů s omezením otáček vidím jinak. Omezovač otáček nezajistí, aby pila neběžela v max. otáčkách s velmi chudou směsí a předešla možnému zadření.  Při zvyšování chudosti směsi začně omezovač pracovat, ale nebrání v dalšímu ochuzení. Podle mě není správné od okamžiku, kdy začne pracovat omezovač, dále šroubem H zvyšovat chudost směsi. Za správné nastavení považiji nastavit těsně pod hranici, kdy zečne omezovač zasahovat.

FO

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 44.243 (?), 17.9.2016 13:20

Presne tak.Videl som pár zadretých strojov po tom ako sa nejaký umelec snažil zvyšovať otáčky napriek tomu že ho ďalej nepúšťalo zapaľovanie.Ono ochudobňovaním zmesy sa zvyšujú otáčky, problém v tom je že čím viac znižujete pomer paliva ku vzduchu tým znižujete pomer oleja v zmesy.Jednoducho povedané  - čím ide menej paliva do motora tým to horšie maže.

  No a či môže 100 oktánový benzín zadrieť stroj ja si myslím že nie.Ovšem za predpokladu že nikto nelaboruje z nastavením karburátora.No ale pokiaľ by to niekto poňal umelecky a začal laborovať z nastaveniami môže to skončiť od nefunčnosti stroja pre prechlastávanie až po zadretiepre chudobnú zmes.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 16.104 (?), 17.9.2016 13:34

Změny nastavení jsou of top. Opravdu nelze předpokládat, že si během záruční doby mění nastavení karburátoru. Tím padá záruka a že by měl otáčkoměr a průběžně měnil nastavení karburátoru, také nelze předpokládat. Zřejmě používal do štilky olej Stihl JASO FB. K 95 Na v pohodě. Ke 100 oktanům bych přidal JASO FD. P. Jaro, jaký používáte olej do motoru?

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 72.149 (?), 17.9.2016 13:47

K problému se chcípáním motoru.  Sdělení že motor po pár sec chcípne je málo. K tomu, aby bylo možně třeba jen orientačně sdělit co to způsobuje by bylo třeba ten motor slyšet. Zvedají se otáčky? atd. Já jsem u své 420 měnil zapalování a projevovalo se to tak, že studený naskočil a po chvilce začal vynechávat. Když jsem ho znovu studený nastartoval, tak zase šel a začal po chvilce vynechávat, Při opakovaném startu vynechával hned.

FO

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 16.104 (?), 17.9.2016 13:57

Vadné zapalování se projeví, jak píšete FO. Studené ok, teplé vynechává. Ucpaný přívod nádrž - karburátor je provázen zvedáním otáček, ne hned chcípne. Karburátor dokáže obohatit směs a potom chcípne, jak se vypne sytič a motor by měl dostat jinou cestou chudší směs, tedy můj dálkový odhad.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 44.243 (?), 17.9.2016 13:51

Zase tu začína flame Jaso FB alebo FD. Je to blbosť.Použitím 100 okt benzínu idú otáčky dole.To znamená menej trenia.Menej trenia sa rovná menej tepla.Menej tepla sa rovná menšia možnosť zadrenia.Olej je v tomto prípade irelevantný.Čiže je jedno či Jaso FB alebo FZ.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
Pokračování této diskuze (další příspěvky)  |  1,  2,  3,  4,  5  >   
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Cesta z litého betonu18.4.2024
Husqvarna 36. - zapalování17.4.2024
Ako očistiť zalakované časti?14.4.2024
Cesta z litého betonu13.4.2024
Motorova pila stihl 02813.4.2024
Kouří do místnosti12.4.2024
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika