Dolamar-Sachs 100 - volnoběh
|
|
|
Předchozí příspěvky | 1, 2, 3, 4, 5 >
|
|
|
|
host - 160.45 (?) 26.4.2007 15:45
zdravim vsechny majitele pily sachs dolmar.
Mam ji taky po dedovi.asi pred 5 lety jsem do ni kupoval nove zapalovani (dnes uz vubec nevim jak se mi to povedlo,ale bylo to v praze za 1200kc)potom mi ji znamy asi tyden serizoval a malem u toho padnul vysilenim.vysledek byl ze pila bezi docela dobre nechcipe a reze.rok vyroby 1986.loni se vyskytl problem ze prestala chytat.spravila to vymena membran v karburatoru(neco jsme upravili z jine znacky)a pila opet bezi.
ale ted mi nastal problem.retez se toci neustale jelikoz ve spojce pravdepodobne chybi pruzina.potrebuji ji sehnat a netusim kde a ani nevim jak vypada abych neco pripadne upravil.prosim je tu bnekdo kdo mi pomuze?moc dekuju
pripadne mail - palikx@seznam.cz
zdravim a dolmaru zdar
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 103.201 (?), 26.4.2007 16:02
Pružiny do spojky se dají běžně koupit cena asi 120,-Kč. Dalším řešením je koupit spojku novou, nýtovanou, která je použita na pile PS410 - cena asi 580, klasická stojí 480. Důležité u výměny prasklé, nebo unavené pružiny je kontrola celé spojky - pružina většinou praskne až když jsou segmenty spojky opotřebované, a tím se musí pružiny více roztahovat až se materiál unaví a praskne. J.S.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
host - 160.45 (?), 26.4.2007 16:08
perfektni
dekuji za super rychlou odpoved.abych se priznal vubec nevim jak ma ta spojka vypadat.jsem zvykly z jinych stroju ze je na spojce oblozeni jako v brzdach automobilu ale tady neni nic.jen 2 zelezne pulmesice.opotrebeni videt neni nijak zvlastni(teda v pripade ze tam nema byt nejake oblozeni.
ale jestli je to jak rikate asi bude lepsi koupit spojku celou novou.v tom pripade kde se da koupit?jeaste jednou moc dekuji palikx@seznam.cz
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
host - 103.201 (?), 26.4.2007 16:17
Opotřebení není moc vidět, myslím rozdíl v průměru půlměsíců stažených pružinami - pokud již vyčnívá ve staženém stavu středový vymezovací plochý díl přes půlměsice je to již na výměnu. Obložení se nepoužívá, déle to vydrží, při opakovaných velmi častých záběrech spojky.Kontakt jsem poslal na e-mail. J.S.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
host - 128.244 (?), 27.4.2007 21:19
Zdravím každého kto vlastní túto pílu. Možno mi neuveríte, alebo si pomyslíte že som blázon ale dnes som kúpil Dolmar 100-ku s rokom výroby 1985. Je od známeho zo značkového servisu, ktorý má odborné znalosti o pílach. Píla štartuje ako nová, drží volnobeh a pracuje sa s ňou parádne. Pravda je že bola na nej vykonaná generálka. Zvažoval som čo kúpiť do záhrady na občasné použitie. Buď novú Štilku za 7000,- Sk alebo tohto starčeka s dušou mladíka za 4000,- Sk s príslušenstvom. Dúfam že pri občasných prácach na záhrade ma stále podrží a pomôže.
Už by som len privítal nejaký návod na použitie (obsluhu,údržbu). Ak ho niekto máte, prosím pošlite na
francan@zoznam.sk Ďakujem
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 103.201 (?), 28.4.2007 8:24
To je starší typ, bez duplexu = dvojitý nasávací kanál pro optimalizaci chodu motoru při jakémkoliv prac. režimu.Toto bylo hlavní vylepšení i staré motory jedou jako hodiny a nekolísají, potom zvětšeni filtru, komory karburátoru a jeho předehřev v zimě, odstranění problémů s netěsností u filtru. Dejte si pozor na těsnost molitanového těsnění u vzduchového filtru - jinak se dostanou do motoru nečistoty. To jen pro informaci - i tak to vydrželo bez tohoto těsnění víc jak 10 let!!! Majitel kolikrát ani nevěděl, že tam má být. Většinou je to po koupi starší pily a po neodborných zásazích - a zapomenutí toto těsnění vlepit zpět, nebo vyměnit. J.S.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pokračování této diskuze (další příspěvky) | 1, 2, 3, 4, 5 >
|
|
|