Připojit reakci
Text příspěvku, ke kterému připojujete reakci:

Tak jsem možná blbý, ale já ten příspěvek nemůžu najít, nemůžete ho zkopírovat??? Jak jste mluvil o těch případech poničení techniky, mohl by jste popsat co se přesně stalo??? Určitě to má jiné logické vysvětlení. např. jsem zde už objasnil význam aditiv, pokud dáte do staré zakarbonované pily benzín, který rozpouští karbon, tak je logické, že se tento může uvolnit a způsobit problémy, ale to není vina benzínu. Tlak par je u 100 Vervy větší a pomáhá lepšímu startu, ale zase, dělají se dvě různé směsy na léto a na zimu, pokud tankujete benzín ze zimy v létě, vyšší tlak par pak více namáhá motor, opět to není chyba benzínu. Benzín je trvanlivější a někdo si proto v domění vyšší trvanlivosti nalije do benzínu olej do zásoby v domění = trvanlivější benzín = trvanlivější směs což je chyba, olej tam sice zůstane, ale po smíchání po měsíci ztrácí mazací schopnost opět není to chyba benzínu. Jinak mám ho i v sekačce B&S 850 a jede to normálně jak 95 propad výkonu se nekoná.

Text příspěvku:*
Při psaní textu neukončujte jednotlivé řádky, text se v odstavci zalamuje automaticky.
Obrázek:
Vybrat soubor:
Název:
Popis:
Vkládat lze pouze obrázky typu JPEG a PNG. Maximální rozlišení obrázku je 12 megapixelů (4920x3218 obrazových bodů). Maximální možná velikost obrázku je 10 MB.
Kontrolní řetězec:*Sečtěte prosím číslo 17 a číslo 16.
Výsledek vložte do následujícího políčka:
* Bez vyplnění políček zvýrazněných tučným písmem nebude možné formulář odeslat.
zahrada.cz
Informace o serveru | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika