Velký rozdíl ve výhřevnosti benzínu 100okt a 95 okt prkaticky nebude. Rozdíl je v tom, že vysokooktanový umožní použít větší kompresní poměr, aniž by motor klepal. Motor s větším kompresním poměrem bude mít větší účinnost, t.j. ze stejného množství paliva vyrobí více mechanické energie. K tomu je ale také potřeba mít pro tento benzin optimálně nastavený předstih zapalování. U motoru konstruovaného na benzín s menším oktanovým číslem použití vyššího okt. čísla moc nepřinese. Ale prémiová paliva jako Verva nejsou jen oktany, jsou tam i jiné a jiné množství aditiv. To může být důvod proč tato paliva použít i v zahradní technice. To ale nedovedu posoudit. Je známo, že uživatelé této techniky hledají ekonomickou náhradu za běžný natural, která nebude mít jeho nectnosti-vytváření pryskyřičných povlaků v palivových cestách. Já to řeším použitím Fuel Fitu, ale také nevím, jestli to je skutečně účinné, nebo jestli se nejedná o jeden z marketingových triků, které se na nás valí ze všech stran. Zkrátka ve společnosti, která ztratila jakýkoli stud, je těžké něčemu vůbec uvěřit.
FO