Připojit reakci
Text příspěvku, ke kterému připojujete reakci:

Velký rozdíl ve výhřevnosti benzínu 100okt a 95 okt prkaticky nebude. Rozdíl je v tom, že vysokooktanový umožní použít větší kompresní poměr, aniž by motor klepal. Motor s větším kompresním poměrem bude mít větší účinnost, t.j. ze stejného množství paliva vyrobí více mechanické energie. K tomu je ale také potřeba mít pro tento benzin optimálně nastavený předstih zapalování. U motoru konstruovaného na benzín s menším oktanovým číslem použití vyššího okt. čísla moc nepřinese. Ale prémiová paliva jako Verva nejsou jen oktany, jsou tam i jiné a jiné množství aditiv. To může být důvod proč tato paliva použít i v zahradní technice. To ale nedovedu posoudit. Je známo, že uživatelé této techniky hledají ekonomickou náhradu za běžný natural, která nebude mít jeho nectnosti-vytváření pryskyřičných povlaků v palivových cestách. Já to řeším použitím Fuel Fitu, ale také nevím, jestli to je skutečně účinné, nebo jestli se nejedná o jeden z marketingových triků, které se na nás valí ze všech stran. Zkrátka ve společnosti, která ztratila jakýkoli stud, je těžké něčemu vůbec uvěřit.

FO

Text příspěvku:*
Při psaní textu neukončujte jednotlivé řádky, text se v odstavci zalamuje automaticky.
Obrázek:
Vybrat soubor:
Název:
Popis:
Vkládat lze pouze obrázky typu JPEG a PNG. Maximální rozlišení obrázku je 12 megapixelů (4920x3218 obrazových bodů). Maximální možná velikost obrázku je 10 MB.
Kontrolní řetězec:*Sečtěte prosím číslo 10 a číslo 12.
Výsledek vložte do následujícího políčka:
* Bez vyplnění políček zvýrazněných tučným písmem nebude možné formulář odeslat.
zahrada.cz
Informace o serveru | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika