Připojit reakci
Text příspěvku, ke kterému připojujete reakci:

Problém je tak trochu inde.Zmes do dvojtaktov sa skladá zo vzduchu, paliva a oleja.Čím má benzín vyššie oktánové číslo tým je ho v optimálnej zmesy menej..Nakoľko je súčasť benzínu v dvojtakte aj olej tak potom čím menej benzínu obsahuje zmes tým je tam menej oleja.

 Jednoducho povedané -pokiaľ je stroj nastavený na 100 oktánový benzín môže sa stať že v niektorých krytických chvíľach nebude dostatočne mazaný.Naopak pokiaľ bude stroj nastavený na 95 oktanový benzín tak pri 100 oktánovom benzíne nebude mať špičkový výkon.

   Toto bolo cítiť ak sa pamätáte hlavne pri ukončení dodávky 91 okt.benzínu.Medzi 95,98 a 100 oktánových benzínoch až tak veľmo necítiť ale je to poznať.

  Takže čo sa týka výkonu pri dvojtakte je 100 oktánový benzín nezmysel.A čo sa týka kvality paliva to posúdiť neviem.Nie som na to odborník.Ale môj názok je taký že prísady proti zadieraniu vstrekovačov sú pri dvojtakte tak na dve veci.No a čo sa týka spotreby možno pri nastavení na 100 okt.benzín bude spotreba o nejaké to percento nižšia ale bude vykúpená rychlejším zodratím stroja

 Čo bolo to bolo, terazky mám hentaký házor.smiley

Zhrnuté -

Text příspěvku:*
Při psaní textu neukončujte jednotlivé řádky, text se v odstavci zalamuje automaticky.
Obrázek:
Vybrat soubor:
Název:
Popis:
Vkládat lze pouze obrázky typu JPEG a PNG. Maximální rozlišení obrázku je 12 megapixelů (4920x3218 obrazových bodů). Maximální možná velikost obrázku je 10 MB.
Kontrolní řetězec:*Sečtěte prosím číslo 16 a číslo 19.
Výsledek vložte do následujícího políčka:
* Bez vyplnění políček zvýrazněných tučným písmem nebude možné formulář odeslat.
zahrada.cz
Informace o serveru | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika