Tak takthle to přesně není :-) biosložka spalovacímu prostoru vůbec nevadí, pletete saze=karbon a biosložku dohromady. Biosložka je věc co vadí karburátoru, starší benzín začne biosložku od sebe oddělovat, vzniká takový jako když sopel a ten pak zacpe kanálky v karburátoru, nalepí se na stěny karburátoru a podobné psí kusy. Ideální je používat na plánovanou odstávku Aspen a v sezóně Vervu. Aditivum Fuel Fit není potřeba je drahý, Verva je lacinější a Aspen trvanlivější. Na Aspen palivo je ale dobré mírně poladit motor, má jinou zápalnou teplotu tak je dobré nastavit na karburátoru bohatější směs. Jinak i Aspen stárne, pokud je volně přístupný vzduchu = když načnete kanystr, je dobré ho do roka max. do dvou let vypotřebovat, snižuje se u něj stárnutím díky přístupu vzduchu zápalná teplota. Víc jak na dva roky do zásoby bych ho nekupoval. Když vím, že techniku budu odstavovat, naliju do nádrže Aspen a mám klid. V sezóně Vervu.