Připojit reakci
Text příspěvku, ke kterému připojujete reakci:

Tak takthle to přesně není :-) biosložka spalovacímu prostoru vůbec nevadí, pletete saze=karbon a biosložku dohromady. Biosložka je věc co vadí karburátoru, starší benzín začne biosložku od sebe oddělovat, vzniká takový jako když sopel a ten pak zacpe kanálky v karburátoru, nalepí se na stěny karburátoru a podobné psí kusy. Ideální je používat na plánovanou odstávku Aspen a v sezóně Vervu. Aditivum Fuel Fit není potřeba je drahý, Verva je lacinější a Aspen trvanlivější. Na Aspen palivo je ale dobré mírně poladit motor, má jinou zápalnou teplotu tak je dobré nastavit na karburátoru bohatější směs. Jinak i Aspen stárne, pokud je volně přístupný vzduchu = když načnete kanystr, je dobré ho do roka max. do dvou let vypotřebovat, snižuje se u něj stárnutím díky přístupu vzduchu zápalná teplota. Víc jak na dva roky do zásoby bych ho nekupoval. Když vím, že techniku budu odstavovat, naliju do nádrže Aspen a mám klid.  V sezóně Vervu.

Text příspěvku:*
Při psaní textu neukončujte jednotlivé řádky, text se v odstavci zalamuje automaticky.
Obrázek:
Vybrat soubor:
Název:
Popis:
Vkládat lze pouze obrázky typu JPEG a PNG. Maximální rozlišení obrázku je 12 megapixelů (4920x3218 obrazových bodů). Maximální možná velikost obrázku je 10 MB.
Kontrolní řetězec:*Sečtěte prosím číslo 19 a číslo 15.
Výsledek vložte do následujícího políčka:
* Bez vyplnění políček zvýrazněných tučným písmem nebude možné formulář odeslat.
zahrada.cz
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika