Připojit reakci
Text příspěvku, ke kterému připojujete reakci:

Tvrdite ze: 

"když budou v karburátoru pripchaté trysky, tak se motor zastaví ještě dřív, než dojde k zadření. "  

No niekedy to tak može byt. Ovšem okrem pripadov, kedy pripchata hlavna tryska ochudobni zmes 2T motora natolko, ze motor nie je v zatazi dostatocne mazany olejom z chudobnej zmesi a nadmerne lokalne teplo poskodi piestovu skupinu... 

  A to musim napisat aj ked ked sa vyhybam tvrdeniam typu "stary benzin zadre motor", lebo priamociara príčinna suvislost sa obtiazne preukazuje (na rozdiel od zasvineneho karburatora).  Ale vaše tvrdenie je trošku účelová demagógia, lebo miera pripchatosti trysky je premenlivy faktor. 

Text příspěvku:*
Při psaní textu neukončujte jednotlivé řádky, text se v odstavci zalamuje automaticky.
Obrázek:
Vybrat soubor:
Název:
Popis:
Vkládat lze pouze obrázky typu JPEG a PNG. Maximální rozlišení obrázku je 12 megapixelů (4920x3218 obrazových bodů). Maximální možná velikost obrázku je 10 MB.
Kontrolní řetězec:*Sečtěte prosím číslo 20 a číslo 12.
Výsledek vložte do následujícího políčka:
* Bez vyplnění políček zvýrazněných tučným písmem nebude možné formulář odeslat.
zahrada.cz
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika